• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

مهر تایید بر حرکت فولاد مبارکه در مسیر فولاد سبز

  • کد خبر : 30154
  • 10 مهر 1402 - 10:46
مهر تایید بر حرکت فولاد مبارکه در مسیر فولاد سبز
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب نخستین نشان پنج ستاره تعالی پایدار، گفت: فولاد مبارکه به‌ عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور علاوه بر رسالت تولید محصولات فولادی، در راستای توسعه زیرساخت‌های کشور نیز همواره خود را در جایگاه یک شرکت مسئولیت‌پذیر در برابر جامعه و سایر ذی‌نفعان مسئول دانسته و می‌داند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از کسب نخستین نشان پنج ستاره تعالی پایداری، گفت: فولاد مبارکه به‌ عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور علاوه بر رسالت تولید محصولات فولادی، در راستای توسعه زیرساخت‌های کشور نیز همواره خود را در جایگاه یک شرکت مسئولیت‌پذیر در برابر جامعه و سایر ذی‌نفعان مسئول دانسته و می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محمدیاسر طیب‌نیا بیان کرد: خلق آینده‌ای بهتر به‌ عنوان یک بینش و فلسفه وجودی، همواره در راهبردهای کلان مجموعه فولاد مبارکه تاثیرگذار بوده است. از این‌ رو توسعه را نه صرفا در افزایش درآمد و تولید بلکه در راستای افزایش رفاه جامعه و کشور به‌ عنوان یک رسالت بر خود لازم دانسته است.

وی افزود: فولاد مبارکه به‌ عنوان پیشران توسعه اقتصادی کشور علاوه بر رسالت تولید محصولات فولادی، در راستای توسعه زیرساخت‌های کشور نیز همواره خود را در جایگاه یک شرکت مسئولیت‌پذیر در برابر جامعه و سایر ذی‌نفعان مسئول دانسته و می‌داند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: توجه به ارتقای فرایندهای زیست‌محیطی، کمک به حل چالش‌های اجتماعی و برخورداری از اقتصادی شفاف و مسئولانه در گروه فولاد مبارکه، از استراتژی‌ها و راهبردهای اصلی این شرکت در کنار توسعه زیرساخت‌ها است.

طیب‌نیا ادامه داد: با عنایت به اینکه استفاده بهینه از منابع انرژی یکی از مهم‌ترین اصول در حوزه پایداری است، تمرکز در تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر، کاهش برداشت آب خام با سرمایه‌گذاری در پروژه جمع‌آوری، تصفیه و بازچرخانی پساب‌های صنعتی و شهری در فرایند تولید شرکت، نمونه‌ای از اقدامات فولاد مبارکه در این راستا است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، ارائه گزارش حسابرسی و بازرسی قانونی شرکت بدون بند شرط و دریافت جایزه شفافیت مالیاتی، ناشی از توجه ویژه فولاد مبارکه به اقتصادی شفاف و مسئولانه است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: به‌ یقین فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری تا کنون و پس از ۳۰ سال کار و تلاش در گام دوم خود با عزمی راسخ‌تر و گام‌هایی محکم‌تر به‌سوی فتح قله‌های جهانی حرکت خود را آغاز کرده است و هدف گذاری جهت دستیابی به جایگاه بیستم شرکت‌های فولادی دنیا، حرکت در مسیر فولاد سبز به‌ منظور افزایش اطمینان و رضایت جامعه و بهبود فزاینده فرایندهای زیست‌محیطی را جدی‌تر و علمی‌تر از همیشه در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30154

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.