• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت بیان کرد:

واردات یک هزار ماشین‌آلات معدنی و راهسازی به کشور

  • کد خبر : 35640
  • 18 آذر 1402 - 6:52
واردات یک هزار ماشین‌آلات معدنی و راهسازی به کشور
معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت از تولید سه هزار و 500 ماشین معدنی و راه‌سازی و واردات یک هزار دستگاه از این نوع ماشین‌ها در یک سال گذشته خبر داد.

معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت از تولید سه هزار و ۵۰۰ ماشین معدنی و راهسازی و واردات یک هزار دستگاه از این نوع ماشین‌ها در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایلنا، سید محمد موسوی از نوسازی کامل ناوگان ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی کشور خبر داد و گفت: ۱۵ هزار ماشین‌آلات فرسوده معدنی و راهسازی، میراثی است که به دولت سیزدهم رسیده بود.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌‌های لازم برای نوسازی این ناوگان فرسوده انجام شد و در راستای این برنامه‌ریزی در سال گذشته، تولید داخلی ماشین‌های معدنی و راهسازی ۱۰۰ درصد رشد پیدا کرد؛ ۱۰ شرکت ایرانی نیز سه هزار و ۵۰۰ دستگاه از این ماشین‌ها را تولید کردند.

معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت همچنین از واردات ماشین‌های معدنی و راه‌سازی خبر داد و افزود: هم‌زمان با رشد تولید داخلی این ماشین‌آلات، برای ماشین‌هایی که امکان تولید آن‌ها در داخل وجود ندارد، مجوز واردات داده شد و در یک سال گذشته واردات یک هزار ماشین‌ مستعمل تا پنج سال به کشور صورت گرفت.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این جریان تا سه سال آینده برقرار خواهد بود تا پس از این سه سال، شاهد نوسازی ناوگان ماشین‌های معدنی و راهسازی در همه معادن کشور باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35640

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است
سرمایه‌گذاری بیش از دو برابر حد انتظار!

سرمایه‌گذاری «ومعادن» در پروژه‌های مختلف کم‌نظیر است

17اردیبهشت
افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس
بورس خیال سبز شدن ندارد!

افت بیش از ۲۰ هزار واحدی شاخص بورس

17اردیبهشت
درآمد کچاد ۲۳ درصد رشد پیدا کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.