• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

پایان هفته کاری بورس با تابلوی سبز

  • کد خبر : 30241
  • 12 مهر 1402 - 11:22
پایان هفته کاری بورس با تابلوی سبز
شاخص کل بورس در معاملات امروز چهارشنبه 12 مهر ماه رشد اندکی داشت و با افزایش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۶۹ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه رشد اندکی داشت و با افزایش حدود دو هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۶۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با افزایش دو هزار و ۲۶۳، به دو میلیون و ۶۹ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز همین روند را داشت و رشد سه هزار و ۲۵۶ واحدی را تجربه کرد و روی ۷۱۵ هزار و ۹۹۰ واحد ثابت باقی ماند. در این بازار بیش از ۲۹۹ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۳۹ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال داشت.

پتروشیمی پردیس، ایران‌‌‎خودرو، گروه صنعتی پاکشو، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، سایپا، پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، جزو مهم‌ترین نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و در این میان به غیر از پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دیگر نمادهای مذکور روند روبه‌رشدی را داشتند.

از سوی دیگر، بازار فرابورس هم با رشد ناچیز مواجه شد. شاخص کل در این بازار ۸۵ واحد افزایش را تجربه کرد و به ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۸۴ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بود.

مهم‌ترین نمادهای فرابورس در این بازار شامل پلیمر آریا ساسول، تجلی توسعه معادن و فلزات، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل بودند که در این میان به غیر از فولاد هرمزگان جنوب، دیگر نمادها روند صعودی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=30241

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.