• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

افت چهار دلاری قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 35590
  • 16 آذر 1402 - 9:15
افت چهار دلاری قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 15 آذر ماه ۱۴۰۲، با کاهش 0.2 درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 117 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲، با کاهش ۰٫۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۱۷ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ماه)، افت ۰٫۲ درصدی معادل چهار دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۲۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۱۱۷ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۲٫۸ درصدی معادل ۶۱ دلار، از دو هزار و ۱۷۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۱۱۷ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه با کاهش سه هزار و ۱۵۰ تنی، از ۴۴۶ هزار و ۱۵۰ تن به ۴۴۳ هزار تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35590

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
شرکت آلومینای ایران؛ تحول‌آفرین در صنعت آلومینیوم
17اردیبهشت
آیا روند افزایش تدریجی قیمت نیکل ادامه خواهد یافت؟
17اردیبهشت
نقش کلیدی قراضه فولاد در فرایند کربن‌زدایی در کره‌جنوبی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.