• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان:

به دنبال آموزش نیروی انسانی متخصص هستیم

  • کد خبر : 12892
  • 01 اسفند 1401 - 8:54
به دنبال آموزش نیروی انسانی متخصص هستیم
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: به‌‌‌ دنبال تربیت نیروی کار متخصص با همکاری فنی و حرفه‌‌‌ای هستیم و بحث آموزش و مهارت‌‌‌آموزی را به‌‌‌ طور جدی پیگیری می‌کنیم تا جوانان با مهارت مورد نیاز جذب شرکت شوند‌‌‌.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: به‌‌‌ دنبال تربیت نیروی کار متخصص با همکاری فنی و حرفه‌‌‌ای هستیم و بحث آموزش و مهارت‌‌‌آموزی را به‌‌‌ طور جدی پیگیری می‌کنیم تا جوانان با مهارت مورد نیاز جذب شرکت شوند‌‌‌.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، حسین‌تقی کهزاد در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌‌‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد، به بررسی عملکرد این واحد فولادسازی پرداخت و عنوان کرد: فولاد شادگان، یکی از هشت طرح مطالعات جامع کشور بود که با هدف اشتغال‌زایی و رفع محرومیت در منطقه شادگان احداث شد.

وی افزود: کلنگ احداث فولاد شادگان در سال ۱۳۸۵ زده شد که در سال ۱۳۹۳، فولاد خوزستان ۶۵ درصد سهام آن را خریداری کرد و ۳۵درصد سهام دیگر آن نیز متعلق به سازمان ایمیدرو است. در سال ۱۳۹۶ واحد فولاد شادگان راه‌‌‌اندازی شد و طرح توسعه فولادسازی آن با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن بیلت در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه تصریح کرد: رسالت اصلی این طرح، اشتغال‌زایی در منطقه محروم شادگان بوده است.

کهزاد در ادامه در خصوص صنایع آب‌‌‌بر، بیان کرد: براساس طرح توسعه، قرار بود که صنایع آب‌‌‌بر در جنوب کشور و در کنار دریا راه‌‌‌اندازی شوند اما این روند دنبال نشد و تمرکز شرکت‌‌‌های فولادی به سمت مرکز کشور و مناطق کویری پیش رفت. هم‌‌‌اکنون برای آب رساندن به این واحدها، خط لوله آب از خلیج‌‌‌فارس به این مناطق انتقال داده شده که این امر مستلزم هزینه‌‌‌های بسیاری است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف این موضوع، فولاد خوزستان و فولاد شادگان به‌‌‌ دلیل نزدیکی به آب‌‌‌های آزاد، به لحاظ موقعیت جغرافیایی به‌‌‌درستی جانمایی شده‌‌‌اند و در زمینه تامین آب با مشکل خاصی روبه‌‌‌رو نیستند. همچنین با توجه به محدودیت‌‌‌های آب در خوزستان، قراردادی با آب و فاضلاب استان منعقد کردیم تا تصفیه‌‌‌خانه پساب شهری را به کارخانه منتقل کنیم و کل آب مصرفی از این طریق تامین شود.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه با بیان اینکه اولویت استخدام در شرکت فولاد شادگان بومی بودن نیروی انسانی است، اظهار داشت: در زمینه اشتغال با وجود نیروهای مستقیم و غیرمستقیم و پروژه‌‌‌های جاری، حدود یک هزار و ۶۰۰ نفر در فولاد شادگان مشغول به کار هستند. هم‌‌‌اکنون ۷۳ درصد از نیروی کار این واحد بومی خود شادگان هستند.

کهزاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه شادگان پیش از این صنعتی نبوده و نیروی کارآمد صنعتی نداشته است، به‌‌‌ دنبال تربیت نیروی کار متخصص با همکاری فنی و حرفه‌‌‌ای هستیم و بحث آموزش و مهارت‌‌‌آموزی را به‌‌‌ طور جدی پیگیری می‌کنیم تا جوانان با مهارت مورد نیاز جذب شرکت شوند‌‌‌.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=12892

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.