• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

ثبت رکورد تاریخی تولید در شرکت نوآوران مس

  • کد خبر : 11616
  • 10 بهمن 1401 - 8:29
ثبت رکورد تاریخی تولید در شرکت نوآوران مس
شرکت نوآوران مس در پروژه حمل مواد معدنی در مجتمع مس سونگون ورزقان در بازه زمانی دی ماه با ثبت رکورد افزایش 45 درصدی تولید نسبت به متوسط 6 ماهه ابتدایی سال 1401، علاوه بر حفظ روند رو‌به‌رشد خود در این سال یک رکورد تاریخی را نیز به ثبت رساند.

شرکت نوآوران مس که به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین پیمانکاران حوزه معدنی کشور به شمار می‌رود، در پروژه حمل مواد معدنی در مجتمع مس سونگون ورزقان در بازه زمانی دی ماه با ثبت رکورد افزایش ۴۵ درصدی تولید نسبت به متوسط ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، علاوه بر حفظ روند رو‌به‌رشد خود در این سال یک رکورد تاریخی را نیز به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، حمید قاطع، مدیرعامل شرکت نوآوران مس با بیان این مطلب، عنوان کرد: بسیار مفتخریم که اعلام کنیم در سالی که توسط مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» مزین شده است، با تلاش شبانه‌روزی و جهادی پرسنل متخصص شرکت نوآوران مس، رکورد تولید در کل تاریخ این شرکت شکسته شد.

وی با اشاره به افزایش بی‌سابقه میزان حمل مواد معدنی در پروژه مجتمع مس سونگون توسط شرکت نوآوران مس، افزود: در شرایطی که ایران تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار قرار گرفته و خرید ماشین‌آلات و تامین قطعات مورد نیاز دستگاه‌های معدنی با مشکلات عدید‌ه‌ای مواجه شده است، جوانان سخت‌کوش شرکت نوآوران مس با تلاش جهادی خود تمام این موانع را پشت سر گذاشتند و این موانع را به یک سکوی جهش تبدیل کردند.

مدیرعامل شرکت نوآوران مس ضمن قدردانی از تلاش پرسنل این شرکت در دستیابی به این موفقیت مهم، خاطرنشان کرد: حمایت‌های مدیریت مجتمع مس سونگون و اعضای هیئت مدیره شرکت نوآوران مس در کسب این موفقیت بزرگ بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی در پایان یادآور شد: این موفقیت مهم را خدمت تمام این عزیزان و به ویژه پرسنل زحمتکش شرکت نوآوران مس تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با ادامه حمایت‌های مدیران شرکت ملی ‌مس و مدیریت مجتمع مس سونگون، شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=11616

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.