• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
به دنبال تداوم رشد تولید پایدار،

رکوردهای تولید سالانه و روزانه در فولاد سنگان جابه‌جا شد

  • کد خبر : 42574
  • 19 فروردین 1403 - 12:27
رکوردهای تولید سالانه و روزانه در فولاد سنگان جابه‌جا شد
کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به ثبت رکورد تولید روزانه ۱۹ هزار و 20 تن کنسانتره در ابتدای سال ۱۴۰۳ شدند تا در اوایل سال «جهش تولید با همکاری مردم»، یک رکورد فوق‌العاده در تولید روزانه را به ثبت برسانند.

کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان موفق به ثبت رکورد تولید روزانه ۱۹ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در ابتدای سال ۱۴۰۳ شدند تا در اوایل سال «جهش تولید با همکاری مردم»، یک رکورد فوق‌العاده در تولید روزانه را به ثبت برسانند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، فولاد سنگان سال ۱۴۰۳ را با تحقق رکورد جدید تولید روزانه کنسانتره در روز جمعه ۱۷ فروردین ماه آغاز کرد.

این شرکت در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در حالی این رکورد را محقق کرد که آخرین رکورد تولید روزانه کنسانتره را در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ و به میزان ۱۸ هزار ۷۷۰ تن به ثبت رسانده بود.

همچنین تلاشگران این شرکت در پایان سال ١۴٠٢ موفق شدند با تولید بیش از چهار میلیون تن کنسانتره، رکورد جدید در تولید سالیانه را به ثبت برسانند و رکورد قبلی سال ۱۴۰۱ را ۳۴ درصد ارتقا دهند.

بنا بر این گزارش، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، این رکورد به عنوان اولین دستاورد برای پیشبرد اهداف اقتصادی و انتفاع حداکثری با حمایت و مشارکت مردم به شمار می‌رود.

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و مجموعه کارکنان این شرکت صنعتی معدنی در شمال شرق کشور، تمامی عزم خود را برای کسب دستاوردها و تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده در جهت تولید پایدار به کار گرفته‌اند که نمونه آن، ثبت رکورد تولید روزانه کنسانتره در ابتدای سال ۱۴۰۳ بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42574

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
18اردیبهشت
صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک
به همت مهندسان شرکت آلومینای ایران صورت گرفت؛

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک

18اردیبهشت
«ومعادن» الگوی ارزش‌آفرینی در کسب‌وکار معدن
با حرکت در راستای توسعه زنجیره ارزش رقم خورد؛

«ومعادن» الگوی ارزش‌آفرینی در کسب‌وکار معدن

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.