• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی «کچاد» در طرح‌های توسعه‌ای

  • کد خبر : 36122
  • 23 آذر 1402 - 6:11
سرمایه‌گذاری ۶۰ هزار میلیارد ریالی «کچاد» در طرح‌های توسعه‌ای
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: «کچاد» در 6 ماهه اول امسال بالغ بر 60 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه انجام داده که برابر با کل سال 1401 بوده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: «کچاد» در ۶ ماهه اول امسال، بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه انجام داده که برابر با کل سال ۱۴۰۱ بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در نخستین کنفرانس آنلاین پرسش و پاسخ سهام‌داران با مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو که به درخواست اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد، امیرعلی طاهرزاده ضمن اعلام این خبر به بیان عملکرد ۶ ماهه اول امسال در خصوص تولید و فروش این شرکت پرداخت و گفت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نیمه نخست سال مالی جاری، با درآمد مناسب ۲۷۰ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریالی خود رکورد قابل‌توجهی به ثبت رساند. این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که ۲۰۶ هزار و ۷۰۵ میلیارد ریال بود، بیانگر رشد ۳۲ درصدی درآمد این شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در تولید کنسانتره ۱۱ درصد، تولید گندله ۵ درصد، تولید آهن اسفنجی ۱۹ درصد و تولید شمش فولادی ۱۶ درصد افزایش تولید نسبت به برنامه پیش‌بینی شده محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال از عملکرد قابل‌قبولی برخوردار باشیم.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به آخرین وضعیت افزایش سرمایه «کچاد» از مبلغ ۱۹۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۷۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، عنوان کرد: پذیره‌نویسی حق تقدم استفاده نشده از روز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه قابل معامله شد و حداکثر ظرف یک ماه آتی، ثبت افزایش سرمایه به مبلغ ۲۷۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت خواهد پذیرفت؛ ضمن اینکه این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات، آورده نقدی سهام‌داران و سود انباشته را جهت تامین بخشی از مخارج طرح‌های توسعه، جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر را در دستور کار دارد که امیدوار هستیم با حمایت سهام‌داران حقیقی و حقوقی این مهم تحقق یابد.

در ادامه اسماعیل خرم، معاون مالی و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز به بیان گزارش بررسی حسابرس مستقل مبنی بر مقبول و مطلوب بودن صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی و همچنین شفافیت اطلاعات شرکت و افشای به‌موقع گزارشات در مهلت مقرر  پرداخت.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36122

نوشته‌های مشابه

20اردیبهشت
شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد
نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.