• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
رئیس هیئت عامل ایمیدرو عنوان کرد:

سهم ۱۲۶ همتی «ومعادن» در پروژه‌‌های توسعه‌ای

  • کد خبر : 33003
  • 16 آبان 1402 - 5:41
سهم ۱۲۶ همتی «ومعادن» در پروژه‌‌های توسعه‌ای
رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جلسه کنترل مدیریت «ومعادن» گفت: سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه‌های توسعه‌ای بالغ بر 126 هزار میلیارد تومان است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو در جلسه کنترل مدیریت «ومعادن» گفت: سهم شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پروژه‌های توسعه‌ای بالغ بر ۱۲۶ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی‌نیا در جلسه کنترل مدیریت شرکت «ومعادن»، بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، هفت پروژه پیشران اقتصادی کشور را در دست افدام دارد که راهبری آن به طور مستقیم با این مجموعه است.

وی افزود: این شرکت دارای پروژه‌های در حال اجرا و برنامه‌ریزی در شرکت‌های بزرگ معدنی است که در زنجیره ارزش محصولات معدن و صنایع معدنی تاثیرگذاری بالایی دارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه ایمیدرو، راهبری و پایش پروژه‌های توسعه‌ای شرکت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، مطرح کرد: افزایش تولید از سیاست‌های اصلی این حوزه به شمار می‌رود.

در ادامه این جلسه اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات عنوان کرد: «ومعادن» سود خالص ۳۹۱ میلیون دلاری را در سال ۱۴۰۱ ثبت کرد و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای هدف‌گذاری شده، افزایش سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومانی در دستور کار است.

وی در خصوص طرح‌های در دست اجرا با راهبری «ومعادن»، اظهار داشت: از جمله طرح‌های برجسته‌ای که راهبری آن را بر عهده داریم، می‌توان به احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی در شرکت‌های صنایع فولاد کردستان، فولاد اقلید پارس و صنایع آهن و فولاد آرتاویل اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ادامه داد: همچنین کارخانه ذوب و فولادسازی شرکت صنایع فولاد کردستان، تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه سمنان و احداث کارخانه کنسانتره‌سازی شرکت معدنی و صنعتی صبانور، از دیگر طرح‌های توسعه‌ای «ومعادن» محسوب می‌شوند.

سعدمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: احداث کارخانه تولید مس جانجا، تولید استیل کورد و احداث کارخانه تولید فروسیلیکومنگنز، بخشی از طرح‌های جاری و در حال برنامه‌ریزی «ومعادن» است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33003

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.