• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شاخص بورس به پرواز درآمد

  • کد خبر : 31313
  • 24 مهر 1402 - 11:24
شاخص بورس به پرواز درآمد
شاخص کل بورس امروز دوشنبه 24 مهر ماه 1402، رشد حدود ۱۶ هزار واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و روی کانال دو میلیون و ۱۸ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲، رشد حدود ۱۶ هزار واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و روی کانال دو میلیون و ۱۸ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز دوشنبه ۲۴ مهر ماه با رشد ۱۶ هزار و ۲۵۳ واحدی، به بیش از دو میلیون و ۱۸ هزار واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز افزایش هشت هزار و ۹۷ واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و رقم ۶۸۶ هزار و ۷۹۹ واحد را به ثبت رسانید. در این بازار ۲۸۸ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۴۴۹ میلیارد ریال انجام شد.

در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، ایران‌خودرو، معدنی ‌و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند که همه این نمادها روند صعودی را تجربه کردند.

همچنین در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز رشد ۳۰۹ واحدی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و این عدد روی ۲۵ هزار و ۱۵۷ واحد ایستاد. در این بازار نیز بیش از ۱۶۲ هزار معامله به ارزشی بالغ بر دو هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، ایران‌خودرو دیزل، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب و فرابورس ایران، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل فرابورس در این بازار بودند که همه نمادهای مذکور روند صعودی را نسبت به روز گذشته خود داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31313

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.