• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

شاخص بورس ۲۶ هزار واحد افزایش یافت

  • کد خبر : 22451
  • 12 تیر 1402 - 10:24
شاخص بورس ۲۶ هزار واحد افزایش یافت
روند صعودی بورس که از روز گذشته آغاز شده بود، امروز دوشنبه 12 تیر ماه نیز ادامه پیدا کرد و شاخص‌های این بازار سبزپوش باقی ماندند.

روند صعودی بورس که از روز گذشته آغاز شده بود، امروز دوشنبه ۱۲ تیر ماه نیز ادامه پیدا کرد و شاخص‌های این بازار سبزپوش باقی ماندند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۲۶ هزار و ۴۳ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۱۸۳ هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با صعود هشت هزار و ۴۵۴ واحدی، در رقم ۷۶۳ هزار و ۳۵۱ واحد ایستاد. در این بازار ۵۵۸ هزار معامله به ارزش ۸۵ هزار و ۳۸۳ میلیارد ریال انجام شد.

۷۵ درصد نمادهای بورسی مثبت بودند که از میان آن‌ها فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با صعود ۲۶۴ واحدی، در رقم ۲۸ هزار و ۲۶۶ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش دو هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۲۳۵ نماد مثبت فرابورسی، سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=22451

نوشته‌های مشابه

20اردیبهشت
شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد
نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.