• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

صدور مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 33933
  • 25 آبان 1402 - 8:51
صدور مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش ذوب آهن اصفهان
با تایید سرممیز موسسه «SGS»، شرکت ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) شد.

با تایید سرممیز موسسه «SGS»، شرکت ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت مجدد گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت آموزش مطابق با استاندارد (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) در شرکت ذوب آهن اصفهان توسط سرممیز موسسه «SGS» طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه سال جاری انجام شد و با توجه به انطباق کامل فرایندهای سازمان با استاندارد و عدم ثبت هیچ‌گونه مغایرت عمده در مستندات و عملیات بررسی شده، شرکت ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت مجدد گواهینامه استاندارد (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) شد.

محمد صدری، مدیر کیفیت فراگیر شرکت ذوب آهن اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: با عنایت به گستره فعالیت‌های آموزشی در ذوب آهن اصفهان، این ممیزی توسط سرممیز موسسه «SGS» و طی دو روز کاری به صورت فشرده و تخصصی در موضوع فعالیت‌ها، دستورالعمل‌ها و فرایندهای مدیریت‌های آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و روش‌های شرکت با موفقیت انجام شد.

وی همچنین از مساعدت مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان مدیریت‌های مرتبط شرکت ذوب آهن اصفهان در انجام این ممیزی قدردانی کرد.

آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت ذوب آهن اصفهان در جلسه اختتامیه ممیزی که با حضور جمعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان مرتبط در محل سالن جلسات مدیریت آموزش و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت برگزار شد، ضمن قدردانی از کلیه همکاران که در شرایط مختلف در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف سازمان تلاش کرده‌اند، خواستار تداوم این تلاش‌ها در همه حوزه‌ها و جدیت در بهبود فعالیت‌ها و فرایندهای مربوطه شد.

وی ضمن برشمردن اهم فعالیت‌های مختلف علمی و آموزشی در حال اجرا، مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت ذوب آهن اصفهان را مدیریت شناسایی و تقویت شایستگی‌ها معرفی کرد.

همچنین در این جلسه، امیر نورایی، سرممیز موسسه «SGS» ضمن اذعان به عملکرد خوب ذوب آهن اصفهان در راستای استقرار سیستم‌های مدیریتی، عملکرد این سازمان را در تحقق الزامات سیستم مدیریت کیفیت آموزش مطابق با استاندارد (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹)، قابل تمجید و الگویی برای سایر شرکت‌ها دانست.

وی با اشاره به اینکه در زمان ممیزی انجام شده، هیچ نوع عدم انطباق عمده‌ای مشاهده نشد، صدور مجدد گواهینامه یاد شده را اعلام کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=33933

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.