• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

قیمت آلومینیوم ۰٫۲ درصد کاهش پیدا کرد

  • کد خبر : 32579
  • 11 آبان 1402 - 4:32
قیمت آلومینیوم ۰٫۲ درصد کاهش پیدا کرد
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه 10 آبان ماه ۱۴۰۲، با افت پنج دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 230 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲، با افت پنج دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (سه‌شنبه، ۹ آبان ماه)، افت ۰٫۲ درصدی معادل پنج دلار را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز سه‌شنبه ۹ آبان ماه، آلومینیوم دو هزار و ۲۳۵ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با رشد ۱٫۹ درصدی معادل ۴۲ دلار، از دو هزار و ۱۸۸ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۲۳۰ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه با کاهش دو هزار و ۲۵ تنی، از ۴۷۴ هزار و ۷۲۵ تن به ۴۷۲ هزار و ۷۰۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32579

نوشته‌های مشابه

08اردیبهشت
قیمت روی به دو هزار و ۸۴۶ دلار رسید
08اردیبهشت
قیمت سرب صعودی به تعطیلات رفت
در آخرین روز معاملاتی هفته،

قیمت سرب صعودی به تعطیلات رفت

05اردیبهشت
صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه
مدیرعامل شرکت راما پارسیان مطرح کرد:

صنعت سیم لاکی بر مدار توسعه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.