• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران تاکید کرد:

نهضت بومی‌سازی در صنعت فولاد

  • کد خبر : 10130
  • 24 دی 1401 - 16:16
نهضت بومی‌سازی در صنعت فولاد
مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: امروزه بومی‌سازی در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شده است.

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: امروزه بومی‌سازی در صنعت فولاد به یک نهضت تبدیل شده است و اگر این حجم از تفاهم‌نامه و قرارداد با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شده، به همت مدیرانی بوده است که از این نهضت حمایت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، علی محمدی بیان کرد: صنعت فولاد با چالش جدی در انرژی روبه‌رو شده و ظرفیت‌سازی و سرمایه‌گذاری و تولید فولاد کیفی و خاص دچار مشکل شده است.

وی افزود: فولاد توانسته است بیش از ۷۰ درصد قطعات مورد نیاز خود را بومی‌سازی کند و وابستگی این صنعت را به قطعات خارجی کاهش دهد که این امر مبارکیست که در این صنعت اتفاق افتاده است.

بر اساس گزارشی از بازار، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران خاطرنشان کرد: تغییر سیاست‌های صنعتی در بخش اقتصاد فولاد، یکی از معضلات جدی است و انتظار می‌رود دولت یاری‌رسان این صنعت باشد نه اینکه مانع برای جهش تولید فولاد ایجاد کند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=10130

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید
«فباهنر»، حلقه‌ای برجسته در زنجیره ارزش

شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.