• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خوزستان:

پروژه زیست‌محیطی توری باد در سطح کشور نمونه ندارد

  • کد خبر : 18454
  • 20 اردیبهشت 1402 - 9:00
پروژه زیست‌محیطی توری باد در سطح کشور نمونه ندارد
روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، جلسه بررسی میزان پیشرفت و تسریع در اجرای یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست‌محیطی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، جلسه بررسی میزان پیشرفت و تسریع در اجرای یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست‌محیطی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در این جلسه که با حضور میثم شهنیانی، معاون طرح و توسعه، حمیدرضا رادکیا، مدیر کمیسیون معاملات، کریم سرخی، مدیر محیط زیست و زارعی مدیر پروژه برگزار شد، علیرضا مخبر دزفولی، قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: پروژه wind fencing (توری باد)، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شرکت فولاد خوزستان است که در سطح کشور نمونه‌ای ندارد و به شدت مورد توجه سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و استان قرار گرفته است.

وی ارزش فعلی این پروژه را قریب به یک هزار میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه در محوطه‌ای حدودا ۴۰ هکتاری و با ارتفاع ۲۸ متر توری اختصاصی در جلوگیری از بادبردگی و کنترل آلاینده‌های درون و مناطق هم‌جوار شرکت بسیار موثر است.

گفتنی است این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت داشته است و این جلسه به منظور تسهیل و تسریع در اجرای پروژه، برگزار و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=18454

نوشته‌های مشابه

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح
16اردیبهشت
قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟
با افزایش تقاضا در بازارهای جهانی،

قیمت طلا به بیش از سه هزار دلار خواهد رسید؟

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.