• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

یازدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 28753
  • 26 شهریور 1402 - 6:01
یازدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان برگزار شد
روز دوشنبه 21 شهریور ماه، یازدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم‌ مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان برگزار شد.

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه، یازدهمین جلسه کمیته راهبری گروه فولاد خوزستان با حضور مدیرعامل، قائم‌ مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۲، با حضور امین ابراهیمی، مدیرعامل، قائم‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان در تالار شهید امتی برگزار شد.

ابراهیمی در این جلسه بیان کرد: نقش ایمنی در حفظ دارایی‌های سازمان کلیدی است. ماموریت‌های خارجی باید منجر به ارائه گزارش کاربردی موثر و دستاوردی که به درد سازمان بخورد، باشد. همان‌گونه که می‌دانید، به دلیل کمبود انرژی تولید از دست رفته ما به ۵۴۰ هزار تن رسیده است.
وی اقزود: برای تمامی سهام‌داران یک برنامه سودآوری تا پایان سال جاری تعیین شده است؛ البته با درایت‌ تیم رهبری، چالش‌های مالی پیش رو مدیریت خواهند شد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد: باید دست به دست یکدیگر دهیم و تا پایان سال، یک سود قابل‌‎توجه برای سهام‌دارن رقم بزنیم. تا امروز ۳۰۰ هزار تن سفارش تولید محصول را پیش رو داریم.
ابراهیمی عنوان کرد: یکی از وظایف هر مدیر این است که بر اساس داده‌های دریافتی، تجزیه و تحلیل، تصمیم‌گیری و استراتژی موثر اتخاذ کند؛ همچنین باید یک‌سری دوره‌های تجزیه‌ و تحلیل برای سطح کارشناسی سازمان به بالا باید در نظر گرفته شود تا قدرت تجزیه و تحلیل کارشناسان و بالاتر از آن در سازمان افزایش یابد.
وی در ارتباط با برخورد با پیمانکاران، مطرح کرد: دستگاه‌های نظارت باید از دستورالعمل‌های‌ اجرایی مواجهه با پیمانکاران و پروژه‌ها مطلع بوده و آن‌ها را اجرا کنند؛ همچنین تمامی مدیران پروژه‌ها باید دوره‌های (pmbok) را بگذرانند.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: هر حرکت جدید در شرکت فولاد خوزستان که در حوزه فنی، توسعه، پروژه‌ها، خانواده و فرهنگی انجام می‌شود، یک سند تصویری است که باید به عنوان دانش و داشته شرکت فولاد خوزستان توسط مدیریت روابط عمومی ثبت و نگهداری شود.
ابراهیمی تصریح کرد: برنامه مدون برای بازدید کارکنان ستادی از بخش‌های صنعتی شرکت برای آشنایی بیشتر از فضای صنعتی و تجهیزات باید انجام شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی کارکنان سلامت و تندرست باشند و تا پایان سال رکوردهای خوبی در حوزه تولید و سودآوری رقم بخورد.
در حاشیه این جلسه، از محمود لندی، معاون بهره‌برداری در حوزه ایمنی بابت ثبت رکورد چهار سال سفید با اهدای تقدیرنامه، لوح و نشان نقره ایمنی قدردانی شد.
گفتنی است در جلسه مذکور، مصوبات سررسید شده صورت‌جلسات قبلی، گزارش تصویری از اتمام سردرب و کنترل زمان شماره یک، گزارش وضعیت ایمنی و گزارش عملکرد معاونت‌ منابع انسانی و امور اجتماعی ارائه شد.
انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=28753

نوشته‌های مشابه

20اردیبهشت
شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد
نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.