• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024

همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی

  • کد خبر : 39504
  • 15 بهمن 1402 - 11:22
همکاری ایمیدرو با ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی
سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان با بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان با بیش از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی، برای رفع نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه و وابسته در حال همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرهاد فرشاد با ارائه گزارش عملکرد این مدیریت در حوزه دانش، بیان کرد: ایمیدرو با تعیین نیازهای فناورانه شرکت‌‎های زیرمجموعه و تلفیق آن‌ها در ۱۰ محور دارای اولویت پژوهشی، بستر همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کرده است.

وی افزود: این همکاری در سطوح مختلف شامل قراردادهای منعقده، در دست بررسی برای انعقاد قرارداد و نیز تبادل اطلاعات برای ارائه پیشنهادات فنی است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به برخی از طرح‌های توسعه فناورانه با قابلیت اجرا به صورت مشترک، عنوان کرد: استحصال عناصر ارزشمند از باطله‌های معدن و صنایع معدنی، افزایش عیار مواد معدنی کم‌عیار هماتیتی و تولید انواع آلیاژهای خاص از جمله این طرح‌ها است.

فرشاد ادامه داد: برآورد سرمایه‌گذاری‌ها در ستاد ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای توسعه فناوری در زنجیره تولید بخش معدن و صنایع معدنی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به عملکرد این حوزه در ۹ ماهه ۱۴۰۲، تصریح کرد: این سازمان در سال جاری اجرای هفت طرح پژوهشی، حمایت از سه فقره همایش و کتاب و برگزاری ۲۸۹ دوره برای همکاران ستاد ایمیدرو و واحدهای تابعه (هفت هزار و ۷۲۲ نفر دوره و ۱۲۰ هزار و ۱۸۱ نفر ساعت) را انجام داده است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: این دوره‌ها شامل اکتشاف، امنیت اطلاعات، آموزش و توسعه یادگیری، برنامه‌ریزی، نظارت و مدیریت عملکرد، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، بهره‌وری، بودجه، پژوهش، حقوقی و قراردادها، مالی و سرمایه‌گذاری، مدیریت دانش، مدیریت کیفیت، معدن و صنایع معدنی، منابع انسانی و… بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=39504

نوشته‌های مشابه

20اردیبهشت
شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد
نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.