• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

ثبت کانال‌های جدید در بورس

  • کد خبر : 9821
  • 20 دی 1401 - 10:03
ثبت کانال‌های جدید در بورس
امروز سه‌شنبه 20 دی ماه، ادامه روند صعودی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل با معیار هم‌وزن و همچنین شاخص کل فرابورس وارد کانال‌های جدیدی شوند.

امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، ادامه روند صعودی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل با معیار هم‌وزن و همچنین شاخص کل فرابورس وارد کانال‌های جدیدی شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس با ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز توانست هفت هزار و ۲۳۶ واحد افزایش یابد و با ورود به کانال ۵۰۰ هزار واحد، رقم ۵۰۳ هزار و ۶۳۷ واحد را ثبت کند.در این بازار ۸۰۷ هزار معامله  به ارزش ۱۰۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با صعودی ۲۳۵ واحدی، وارد کانال ۲۱ هزار واحد شد و رقم ۲۱ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۲۵ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، فولاد هرمزگان جنوب، شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، آهن و فولاد غدری ایرانیان، بانک دی و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9821
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
پروژه خط دوم انتقال آب خلیج فارس تعریف شد
17اردیبهشت
شرکت‌های تابعه برتر هلدینگ صدر تامین معرفی شدند
17اردیبهشت
حفظ محیط زیست و توسعه پایدار با مدیریت روان آب‌ها و سیلاب‌ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.