• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ثبت کانال‌های جدید در بورس

  • کد خبر : 9821
  • 20 دی 1401 - 10:03
ثبت کانال‌های جدید در بورس
امروز سه‌شنبه 20 دی ماه، ادامه روند صعودی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل با معیار هم‌وزن و همچنین شاخص کل فرابورس وارد کانال‌های جدیدی شوند.

امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه، ادامه روند صعودی در بازار سرمایه باعث شد شاخص کل با معیار هم‌وزن و همچنین شاخص کل فرابورس وارد کانال‌های جدیدی شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، شاخص کل بورس با ۲۱ هزار و ۲۸۴ واحد افزایش، تا رقم یک میلیون و ۶۶۸ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز توانست هفت هزار و ۲۳۶ واحد افزایش یابد و با ورود به کانال ۵۰۰ هزار واحد، رقم ۵۰۳ هزار و ۶۳۷ واحد را ثبت کند.در این بازار ۸۰۷ هزار معامله  به ارزش ۱۰۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با صعودی ۲۳۵ واحدی، وارد کانال ۲۱ هزار واحد شد و رقم ۲۱ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۴۲۵ هزار معامله به ارزش ۴۹ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال انجام شد.

بر اساس گزارشی از ایسنا، فولاد هرمزگان جنوب، شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، آهن و فولاد غدری ایرانیان، بانک دی و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=9821
  • منبع : ایسنا

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.