• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

بازدید مدیرعامل فولاد شادگان از واحدهای استراتژیک و ایمنی شرکت

  • کد خبر : 36779
  • 03 دی 1402 - 4:04
بازدید مدیرعامل فولاد شادگان از واحدهای استراتژیک و ایمنی شرکت
روز شنبه دوم دی ماه 1402، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به طور سرزده از واحدهای استراتژيك و ایمنی و آتش‌نشانی بازدید کرد.

روز شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲، مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به طور سرزده از واحدهای استراتژيك و ایمنی و آتش‌نشانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، حسین کهزاد در گفت‌وگو با همکاران واحد استراتژیک، بر آمادگی تمامی بخش‌ها برای میزبانی از گروه ارزیابی تعالی سازمانی در اواسط دی ماه ۱۴۰۲ تاکید کرد و مهم‌ترین هدف فولاد شادگان در این ارزیابی ملی را عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحد های مختلف برشمرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نتایج پروژه‌های در دست اقدام واحد استراتژیک برای تصمیم‌گیری‌های کلان شرکت، انتظار می‌رود در پایان دادن به این پروژه‌ها تسریع شود.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامه از واحد ایمنی و آتش‌نشانی بازدید کرد و ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های صادقانه این عزیزان، برای تمامی همکاران شاغل در این واحد، ماه‌های پایانی سال را ایمن و بدون حادثه آرزو کردند.

گفتنی است در پایان هر دو بازدید، کهزاد ضمن گفت‌گوهای صمیمانه با مدیران این واحدها، اظهار داشت: ما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شرکت در مسیر توسعه و تعالی قرار گیرد و در نهایت سرریز این پیشرفت؛ موجب رضایت‌مندی عموم همکاران شود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36779

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

19اردیبهشت
مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.