• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس بالا باقی ماند

  • کد خبر : 36440
  • 28 آذر 1402 - 9:12
بورس بالا باقی ماند
بازار بورس امروز سه‌شنبه 28 آذر ماه، به روند رو به رشد خود ادامه داد و شاخص کل با رشد چهار هزار و ۲۱۹ واحدی، به رقم دو میلیون و ۲۱۱ هزار واحد رسید.

بازار بورس امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر ماه، به روند رو به رشد خود ادامه داد و شاخص کل با رشد چهار هزار و ۲۱۹ واحدی، به رقم دو میلیون و ۲۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، پس از رکوردشکنی بورس اوراق بهادار تهران در روز دوشنبه ۲۷ آذر ماه، رشد کنونی بازار تقریبا به یک هشتم روز پیش رسید. با این حال، شاخص کل چهار هزار و ۲۱۹ واحد افزایش پیدا کرد و در کانال دو میلیون و ۲۱۱ هزار و ۸۷۲ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن اما یک هزار و ۷۲۰ واحد افت پیدا کرد و به عدد ۷۶۲ هزار و ۸۹۹ واحد رسید. امروز بیش از ۴۹۱ هزار معامله به ارزش هفت هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار تهران انجام شد.

«فولاد» و «فملی»، بیشترین تاثیر مثبت و «رمپنا» و «اخابر»، بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل بورس داشتند. «ثشاهد»، «وخارزم»، «فولاد» و «سصفها» نیز به ترتیب از نمادهای پرتراکنش بودند که همگی سبز به کار خود پایان دادند.

تابلوی بازار فرابورس نیز نشان می‌دهد که این بازار، کاهش اندک ۰٫۹۹ درصد را تجربه کرد و به ۲۶ هزار و ۶۳۹ هزار واحد رسید. امروز بیش از ۲۳۴ هزار معامله به ارزش پنج هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان در فرابورس انجام شد.

«شاوان»، «زاگرس»، «خدیزل» و «شبصیر»، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. در سوی مقابل «وسپهر»، بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کرد. «نطرین»، «فصبا»، «گدنا» و «غشهداب» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که «نطرین» و «غشهداب»، مثبت و دو نماد دیگر منفی شدند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36440

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.