• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس سراسر سبزپوش شد

  • کد خبر : 25830
  • 23 مرداد 1402 - 11:05
بورس سراسر سبزپوش شد
شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته، از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه 23 مرداد ماه، روند صعودی را تجربه کرد و در نهایت به رقم یک میلیون و ۹۹۷ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس بر خلاف روزهای گذشته، از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه، روند صعودی را تجربه کرد و در نهایت به رقم یک میلیون و ۹۹۷ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با بیش از ۹ هزار و ۱۲۷ واحد افزایش، در رقم یک میلیون و ۹۹۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با چهار هزار و ۵۰۰ واحد رشد، رقم ۶۹۶ هزار و ۳۲۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۹۵ هزار معامله به ارزش ۳۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات انجام شده، صنایع ملی مس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، ایران‌خودرو، پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و بانک ملت، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند مثبتی داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۱۱۱ واحد افزایش، در رقم ۲۵ هزار و ۸۶۳ واحد ایستاد. در این بازار ۴۲۰ هزار معامله انجام شد که ۳۳ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، ایران‌‎خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، بهمن دیزل، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و سپیدار، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند. در این میان به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، بهمن دیزل و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، دیگر نمادها روند مثبتی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=25830

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.