• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس همچنان قرمز باقی ماند

  • کد خبر : 29423
  • 03 مهر 1402 - 11:28
بورس همچنان قرمز باقی ماند
شاخص کل بورس امروز دوشنبه سوم مهر ماه 1402 نیز مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود 17 هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و 101 هزار واحد ایستاد.

شاخص کل بورس امروز دوشنبه سوم مهر ماه ۱۴۰۲ نیز مانند روزهای گذشته روند نزولی داشت و با کاهش حدود ۱۷ هزار واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۰۱ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۳۳۱ واحد کاهش، در رقم دو میلیون و ۱۰۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز همین روند را داشت و با پنج هزار و ۱۹۲ واحد کاهش نسبت به روز قبل، رقم ۷۱۶ هزار و ۵۹۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار بیش از ۳۶۴ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۳ هزار و ۱۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات بازار سرمایه، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌‎گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ایران‌خودرو، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشته و همه آن‌ها روند نزولی را تجربه کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۱۸۱ واحد کاهش در رقم ۲۶ هزار و ۶ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۲۱۳ هزار معامله انجام شد که بیشتر از ۹۲۱ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تامین، ایران‌خودرو دیزل، بهمن دیزل، گروه انتخاب الکترونیک آرمان و پالایش نفت لاوان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند و در این میان همه نمادهای مذکور روند منفی داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=29423

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.