• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

دستاورد موفقیت‌آمیز «کگل» در کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی

  • کد خبر : 38252
  • 25 دی 1402 - 4:46
دستاورد موفقیت‌آمیز «کگل» در کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی
شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001 ،ISO 45001 و ISO 14001 شد.

شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO 10004 (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO 10002 (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO 9001 ،ISO 45001 و ISO 14001 شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخگویی مناسب به خواسته و انتظارات آن‌ها است. در همین راستا، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها، اقدامات مختلف، طراحی و به‌کارگیری این استانداردها از طریق طبقه‌بندی نیازها و خواسته‌های مشتریان، سعی کرده  است تا گام بلندی در خصوص مشتری‌‌مداری که یکی از اصول بنیادی تعالی شرکت است، بردارد.

بی‌شک این موفقیت نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آن‌ها به رویکردهای مشتری‌‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال «رشد تولید و مهار تورم» است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=38252

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
17اردیبهشت
نقش کلیدی قراضه فولاد در فرایند کربن‌زدایی در کره‌جنوبی
17اردیبهشت
شرکت «Green Li-ion» تاسیسات جدید خود را در آمریکا راه‌اندازی کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.