• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

شاخص بورس ۱٫۰۷ درصد کاهش یافت

  • کد خبر : 31970
  • 02 آبان 1402 - 9:55
شاخص بورس ۱٫۰۷ درصد کاهش یافت
شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه با ۲۱ هزار و ۷۲۳ واحد کاهش (معادل 1.07 درصد)، به دو میلیون و ۱۷۹ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه با ۲۱ هزار و ۷۲۳ واحد کاهش (معادل ۱٫۰۷ درصد)، به دو میلیون و ۱۷۹ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از صدا و سیما، شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۷۶۸ واحد کاهش (معادل ۱٫۴۲ درصد)، در محدوده ۶۷۶ هزار و ۱۳۶ واحد قرار گرفت. نماد‌های فولاد، شبندر، پارس، خودرو و ومعادن از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند.

نماد‌های «خودرو»، «خگستر»، «ثشاهد» و «شبندر» از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. نماد «وبملت» نیز از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بود.م»

شاخص کل فرابورس امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه با ۲۹۶ واحد کاهش، به عدد ۲۴ هزار و ۵۶۹ واحد رسید. نماد‌های «خاور»، «کرمان»، «بمولد» و «حآفرین» از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی و نماد «نیان» از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار سهام شاهد ۱۰۵ نماد مثبت برابر ۶۹۱ نماد منفی بود. ۲۵ صف خرید مقابل ۱۳۰ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم به منفی ۴۶۲ میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران همچنین ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۳ هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان دست به دست کردند. ارزش دلاری بازار سرمایه نیز ۲۳۹ میلیارد دلار بود.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=31970

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید
«فباهنر»، حلقه‌ای برجسته در زنجیره ارزش

شرکت صنایع مس شهید باهنر در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خوش درخشید

16اردیبهشت
بزرگ‌ترین کارخانه سرب و روی کشور در یک قدمی افتتاح

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.