• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان بیان کرد:

عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحدهای تولیدی

  • کد خبر : 37752
  • 17 دی 1402 - 5:51
عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحدهای تولیدی
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان جلسه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در این مجموعه، گفت: مهم‌ترین هدف از حضور واحدها در جوایز تخصصی، عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحدهای مختلف به دنبال ارزیابی توسط متخصصان هر حوزه است.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان جلسه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در این مجموعه، گفت: مهم‌ترین هدف از حضور واحدها در جوایز تخصصی، عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحدهای مختلف به دنبال ارزیابی توسط متخصصان هر حوزه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، جلسه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی که به مدت سه روز طی تاریخ‌های ۱۱ تا ۱۳ دی‌ ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و عملیاتی و سایر فعالان حوزه تعالی به همراه تیم ارزیابی به طول انجامید، در نهایت عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در سالن کنفرانس حوزه ریاست شرکت به کار خود پایان داد.

حسین کهزاد، مدیر عامل شرکت صنعت فولاد شادگان در آیین اختتامیه‌ این ارزیابی، ضمن تقدیر و تشکر از گروه ارزیاب جایزه ملی تعالی سازمانی که با دقت و وسواس هوشمندانه به ارزیابی پرداختند، بیان كرد: بی‌شک تعالی برای ما راهی بی‌پایان است و از اینکه در فرایند ارزیابی با بهره‌مندی از تجربه، دانش و اندوخته‌‌های ارزشمند خود، نکات کلیدی و رهنمودهای کارگشا را به ما گوشزد کردید که بی‌شک نقشه راه ما برای تعالی خواهد بود، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از همکاران مجموعه که در طی این سال‌ها همیشه با مدیریت همراه و هم‌دل بوده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و از اینکه در تمامی افت و خیزهای شرکت در روزهایی که پشت سرگذاشتیم، با هم‌سویی و یک‌دلی تلاش کردید تا آنچه را هدف قرار داده‌ایم، محقق سازیم و در این چند روز مشتاقانه و صبورانه پاسخگوی ارزیابان بودید و تلاش کردید راهنمایی‌های آن‌ها را چراغ راه خود قرار دهید، صمیمانه سپاس‌گزاریم.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان مطرح کرد:علی‌رغم اینکه میزان بیکاری در کشور ما نسبت به شاخص جهانی عدد بالایی است و عدم اشتغال پایدار، دامن فرزندان این مرز و بوم را گرفته است اما در شرکت صنعت فولاد شادگان تمامی توان خود را به کار بسته‌ایم برای حل این مشکل، قدمی در حد توان خود برداریم و بر این اصل پایبندیم و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در این مسیر حرکت کنیم.

کهزاد در پایان یادآور شد: مهم‌ترین هدف از حضور واحدها در جوایز تخصصی، عمق بخشیدن به مفاهیم تعالی و مسیر تعالی در واحدهای مختلف به دنبال ارزیابی توسط متخصصان هر حوزه است.

در ادامه محمدرضا آزادی، مدیر استراتژی و تضمین کیفیت شرکت صنعت فولاد شادگان پس از مدیرعامل به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم، مسیری بی پایان، رد پایی روشن و پاسخی غرور نگیز به نسل های آینده است.

وی در ادامه از تمامی همکاران که با مشارکتی وصف‌ناپذیر در این فرایند حضور داشتند، تیم پشتیبان برگزاری جایزه و تیم ارزیابی به واسطه انتقال دانش و تجارب ارزشمند آن‌ها که مسیر حرکت شرکت را تسریع کردند، قدردانی کرد.

در ادامه محمد جبل عاملی فروشانی، ارزیاب ارشد این فرایند در گزارش اختتامیه در قالب مفاهیم بنیادین، جمع‌بندی اولیه ارزیابی را ارائه و در سخنان خود فولاد شادگان را شرکتی «پیشرو و هم‌دل» که با انتخاب مسیری صحیح راه توسعه را در پیش گرفته است، معرفی کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های مهم شرکت صنعت فولاد شادگان، وجود مدیرعاملی توانا و علاقه‌مند است که با حضور هوشمندانه در بیشتر جلسات ارزیابی، اعتبار بالایی به این ارزیابی بخشید؛ مسئله‌ای که بنا بر تجربه‌ سال‌ها کار ارزیابی، در کمتر شرکتی شاهد آن بوده‌ایم.

بر اساس این گزارش، گروه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی اعزامی از سازمان مدیریت صنعتی، شرکت فولاد شادگان را در هفت معیار رهبری، خط مشی و استراتژی، کارکنان، قابلیت‌ها، مشتریان، عملیات و نتایج مورد ارزیابی قرار دادند.

جایزه ملی تعالی سازمانی دارای سه سطح «تندیس‌های بلورین، سیمین و زرین»، « تقدیرنامه برای تعالی» و «گواهی تعهد به تعالی» است. فرایند جایزه در هر کدام از این سطوح و در هر کدام از بخش‌های جایزه ملی تعالی سازمانی، به تفکیک به اجرا گذاشته شده و برندگان هر یک از سطوح در هر گروه، به طور جداگانه انتخاب و معرفی می‌شوند.

آیین اعلام نتایج ارزیابی و اهدا جوایز سازمان های شرکت کننده در نیمه نخست اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=37752

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
18اردیبهشت
ضرورت تسریع در حرکت به سمت فولاد سبز با محوریت سیگماس
عضو کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز عنوان کرد:

ضرورت تسریع در حرکت به سمت فولاد سبز با محوریت سیگماس

18اردیبهشت
صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک
به همت مهندسان شرکت آلومینای ایران صورت گرفت؛

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.