• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«فولاد» و «فملی» در صدر برترین‌های هفته بورس کالا

  • کد خبر : 36791
  • 03 دی 1402 - 6:51
«فولاد» و «فملی» در صدر برترین‌های هفته بورس کالا
آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۳۰ آذر 1402 نشان می‌دهد که ۳۶۶ شرکت در تالارها و بازار فرعی، کالا و محصولات خود را عرضه کردند که به معامله دو میلیون و ۸۳۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۱.۶ همت منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر در این تالار صنعتی، ۱۶.۹ همت بود.

آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که ۳۶۶ شرکت در تالارها و بازار فرعی، کالا و محصولات خود را عرضه کردند که به معامله دو میلیون و ۸۳۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۱.۶ همت منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر در این تالار صنعتی، ۱۶.۹ همت بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از کالا خبر، بورس کالای ایران برترین‌های بورس کالا در هفته منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ را بر اساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد.

جزئیات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

شرکت فولاد مبارکه اصفهان «فولاد» با ثبت معامله ۲۹۵ هزار و ۲۲۰ تن ورق گرم و ورق گالوانیزه به ارزش هشت هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

شرکت ملی صنایع مس ایران «فملی» با فروش پنج هزار و ۴۰۰ تن مس کاتد، مس کم‌عیار، مس مفتول و سولفور مولیبدن به ارزش یک هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان دوم شد.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با فروش ۸۵ هزار تن آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان سوم شد.

شرکت فولاد خوزستان «فخوز» با ثبت معامله ۵۲ هزار و ۵۲۰ تن تختال، شمش بلوم و آرگون به ارزش یک هزار و ۵۸ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر «کگل» با فروش ۲۱۷ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش یک هزار و ۱۳ میلیارد تومان پنجم شد.

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین «کگهر» با ثبت معامله ۲۲۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش ۹۸۳ میلیارد تومان ششم شد.

شرکت پالایش نفت اصفهان «شپنا» با فروش ۶۴ هزار تن وکیوم باتوم و لوب کات سبک به ارزش ۹۳۱ میلیارد تومان در رتبه هفتم ایستاد.

شرکت آلومینیوم ایران «ایرالکو» نیز با ثبت معامله هفت هزار و ۲۰۰ تن شمش و بیلت آلومینیوم به ارزش ۸۴۸ میلیارد تومان هشتم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو «کچاد» ۱۳۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش ۷۸۶ میلیارد تومان فروخت و نهم شد.

شرکت ذوب آهن اصفهان «ذوب» با فروش ۲۶ هزار و ۶۴۳ تن تیرآهن و میلگرد و ثبت ارزش ۶۰۹ میلیارد تومان دهم شد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=36791

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.