• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024

قیمت مس ۱٫۳ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 26659
  • 01 شهریور 1402 - 6:02
قیمت مس ۱٫۳ درصد افزایش یافت
روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 103 دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و 342 دلار رسید.

روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۰۳ دلار رشد پیدا کرد و به هشت هزار و ۳۴۲ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۰۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۷ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۳۴۲ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه، هشت هزار و ۲۳۹ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، ۱٫۲ درصد معادل ۹۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۳ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه، با افزایش ۱۰۰ تنی، از ۹۵ هزار و ۳۲۵ تن به ۹۵ هزار و ۴۲۵ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به دوشنبه ۳۰ مرداد ماه،با کاهش چهار دلار بر تن همراه بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26659

نوشته‌های مشابه

18اردیبهشت
ضرورت تسریع در حرکت به سمت فولاد سبز با محوریت سیگماس
عضو کمیته راهبردی موسسه راهبردی معدن و فولاد سبز عنوان کرد:

ضرورت تسریع در حرکت به سمت فولاد سبز با محوریت سیگماس

18اردیبهشت
وضعیت مبهم تعرفه‌های مبنای کنسانتره مس در بازار
با اختلاف میان شرکت‌های معدنی و واحدهای ذوب ایجاد شد؛

وضعیت مبهم تعرفه‌های مبنای کنسانتره مس در بازار

18اردیبهشت
تاثیر مخرب نیروگاه‌های خورشیدی بر بخش کشاورزی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.