• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
هم‌زمان با کاهش قیمت فلزات رنگین،

قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد

  • کد خبر : 43498
  • 05 اردیبهشت 1403 - 7:15
قیمت مس ۲٫۲ درصد افت پیدا کرد
روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، 215 دلار کاهش یافت و به 9 هزار و 599 دلار رسید.

روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲۱۵ دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و ۵۹۹ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات‌آنلاین»، قیمت مس در روز ‌سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، ۲٫۲ درصد معادل ۲۱۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۴ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۵۹۹ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه، ۹ هزار و ۸۱۴ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه، ۲٫۱ درصد معادل ۲۰۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۲٫۲ درصد رشد داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۲ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه با کاهش ۶۰۰ تنی، از ۱۲۱ هزار و ۲۰۰ تن به ۱۲۰ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

طبق نمودار ۲، روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۰۱ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با افزایش ۱۰ دلار بر تن همراه شده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=43498

نوشته‌های مشابه

17اردیبهشت
17اردیبهشت
نقش کلیدی قراضه فولاد در فرایند کربن‌زدایی در کره‌جنوبی
17اردیبهشت
شرکت «Green Li-ion» تاسیسات جدید خود را در آمریکا راه‌اندازی کرد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.