• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

پیام نوروزی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس

  • کد خبر : 15115
  • 28 اسفند 1401 - 4:53
پیام نوروزی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و سال جدید را تبریک گفت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌ فارس در پیامی پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی و سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، در پیام کامران داستانی آمده است: خداوند بزرگ و منان را سپاس که نوروز امسال نیز با نسیم روح‌ نواز بهاری آغاز شد و دیگر بار مژده‌ای از سوی پروردگار مهربان برای ما به ارمغان رسید؛ مژده‌ای که ما را به فردایی روشن، امیدوار نگاه می‌دارد و فصل تازه‌ای از شکوفایی و تازگی را در مقابل چشم‌های ما می‌گشاید.

در سال گذشته نیز همچون سال‌های پیشین، علی‌رغم فرازوفرودهای بسیار، کشتی بزرگ پیشرفت کشور به حرکت خود ادامه داد و کارگران، کارکنان، مهندسان و مدیران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با همت و جان‌فشانی، این کشتی را به سهم خود به سمت تعالی رهسپار کردند و برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزودند. اگر وحدتی برخاسته از هم‌دلی و برادری بدون توجه به تفاوت‌های زبانی، رنگ پوست، قومیت و مذهب وجود نداشت، امروز نمی‌توانستیم به چنین دستاورد سترگی دست یابیم.

حال که قدم به سالی جدید نهاده‌ایم، وظیفه داریم با سرلوحه قرار دادن مبانی ولایت‌مداری و اتخاذ افکار نو و انجام تلاش و کوشش فراوان بیش‌ از پیش به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کنیم و به سهم خود در راستای اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

در این مجال جا دارد بار دیگر از زحمات، مجاهدت‌ها و ایثار همکاران ارجمند و همچنین صبوری و متانت همسران و فرزندان ایشان که با همت و استقامت پشتیبان مجموعه بوده‌اند، خاضعانه قدردانی کنیم و امیدواریم مردم شریف ایران و هرمزگان، به‌ ویژه خانواده‌ بزرگ منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، در سال جدید بهترین و نیکوترین اقبال را در سایه‌ توجهات قادر متعال در انتظار داشته باشند و شاهد توسعه‌ همه‌ جانبه‌ کشور باشیم. پیشاپیش ماه مبارک رمضان را نیز خدمت شما تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در روزها و شب‌های معنوی پیش‌ رو ما را از دعای خیر خویش بی‌نصیب نگذارید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=15115

نوشته‌های مشابه

18اردیبهشت
صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک
به همت مهندسان شرکت آلومینای ایران صورت گرفت؛

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی با انجام تعمیرات اساسی کوره پخت آهک

18اردیبهشت
«ومعادن» الگوی ارزش‌آفرینی در کسب‌وکار معدن
با حرکت در راستای توسعه زنجیره ارزش رقم خورد؛

«ومعادن» الگوی ارزش‌آفرینی در کسب‌وکار معدن

18اردیبهشت
اجرای پروژه هوشمندسازی موتورخانه‌های حرارت مركزی شركت فولاد مباركه
در راستای مدیریت و صرفه‌جویی در حوزه مصرف انرژی صورت گرفت؛

اجرای پروژه هوشمندسازی موتورخانه‌های حرارت مركزی شركت فولاد مباركه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.