• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

کاهش ۱٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم

  • کد خبر : 26226
  • 28 مرداد 1402 - 6:25
کاهش ۱٫۶ درصدی قیمت آلومینیوم
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه 27 مرداد ماه ۱۴۰۲، با افت 35 دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و 96 دلار رسید.
قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲، با افت ۳۵ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۹۶ دلار رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، همان‌ طور که در نمودار ۱ آمده است، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز جمعه ۲۷ مرداد ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌‎شنبه، ۲۶ مرداد ماه)، کاهش ۳۵ دلاری را تجربه کرد. به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه، آلومینیوم دو هزار و ۱۳۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن دیروز به دو هزار و ۹۶ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن نسبت به هفته قبل، با افت ۱٫۵ درصدی معادل ۳۱ دلار، از دو هزار و ۱۲۷ دلار به ازای هر تن، به دو هزار و ۹۶ دلار به ازای هر تن رسیده است.

موجودی آلومینیوم در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۷ مرداد ماه با کاهش سه هزار و ۵۵۰ تنی، از ۴۸۷ هزار و ۱۰۰ تن به ۴۸۳ هزار و ۵۵۰ تن رسید.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26226

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
آرامش مطلق بر بازار جهانی آلومینیوم حاکم شد
19اردیبهشت
قیمت مس به ۹ هزار و ۸۴۷ دلار رسید
19اردیبهشت
درآمد شرکت بریتیش پترولیوم کاهش یافت
در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی،

درآمد شرکت بریتیش پترولیوم کاهش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.