• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

ادامه روند صعودی بورس

  • کد خبر : 27790
  • 12 شهریور 1402 - 10:00
ادامه روند صعودی بورس
بازار سرمایه امروز یکشنبه 12 شهریور ماه، روند رو‌به‌رشد خود را ادامه داد و شاخص کل بورس به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه امروز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه، روند رو‌به‌رشد خود را ادامه داد و شاخص کل بورس به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۲۰ واحدی نسبت به روز گذشته، روی کانال دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز رشد یک هزار و ۹۸۵ واحدی را تجربه کرد و عدد ۷۱۳ هزار و ۶۵۳ واحد را به ثبت رساند. در پایان معاملات، بیش از ۳۷۷ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۶۱ هزار و ۵۷ میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان، ‌پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران، بانک ملت و پتروشیمی بوعلی سینا، جزو نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس گذاشتند و به‌جز صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک ملت، دیگر نمادها روند مثبتی را تجربه کردند.

در فرابورس نیز روند صعودی وجود داشت. شاخص کل در این بازار با رشد چهار واحدی، به ۲۶ هزار و ۳۵۷ واحد رسید. در این بازار نیز بیش از ۲۲۵ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۳۰ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، ایران‌خودرو دیزل، پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان و پویا زرکان آق دره، بیشترین تاثیر را روی شاخص بازار فرابورس داشتند و در این میان به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و ایران‌خودرو دیزل، دیگر نمادها روند منفی را تجربه کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=27790

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.