• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

افت چشمگیر شاخص کل بورس

  • کد خبر : 25651
  • 21 مرداد 1402 - 10:50
افت چشمگیر شاخص کل بورس
امروز شنبه 21 مرداد ماه، شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی روند نزولی را تجربه کرد و با بیش از ۴۷ هزار واحد کاهش، در یک میلیون و ۹۸۹ هزار واحد ایستاد.

امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه، شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی روند نزولی را تجربه کرد و با بیش از ۴۷ هزار واحد کاهش، در یک میلیون و ۹۸۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، در پایان معاملات شاخص کل با معیار هم‌وزن  با ۱۹ هزار واحد کاهش، رقم ۶۹۳ هزار و ۸۵۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۵۵ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس، بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند که همه آن‌ها نسبت به آخرین روز بازار سرمایه در هفته گذشته روند نزولی را طی کردند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۶۵۷ واحد کاهش، در رقم ۲۵ هزار و ۷۷۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۴۳ هزار معامله انجام شد که ۵۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، ایران‌خودرو دیزل، پتروشیمی تندگویان، مجتمع جهان فولاد سیرجان، فولاد هرمزگان جنوب و گروه انتخاب الکترونیک آرمان، بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند که آن‌ها نیز روند نزولی را تجربه کردند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=25651

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.