• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس نمی‌خواهد صعودی شود!

  • کد خبر : 23347
  • 24 تیر 1402 - 12:08
بورس نمی‌خواهد صعودی شود!
در حالی که روند حرکت شاخص بورس در آغاز معاملات امروز شنبه 24 تیر ماه صعودی بود اما در نهایت با افت 513 واحدی به کار خود پایان داد.

در حالی که روند حرکت شاخص بورس در آغاز معاملات امروز شنبه ۲۴ تیر ماه صعودی بود اما در نهایت با افت ۵۱۳ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۵۱۳ واحد کاهش، به دو میلیون و ۷۰ هزار واحد رسید،

این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن با سه هزار و ۲۹۵ واحد افزایش، در رقم ۷۲۸ هزار و ۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۳۷۹ هزار معامله به ارزش ۸۶ هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات بازار سرمایه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و فولاد مبارکه نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت  را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۱۷۸ واحدی، در رقم ۲۷ هزار و ۱۸۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۵۳ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۹۷ میلیارد ریال انجام شد.

در بازار امروز شنبه ۲۴ تیر ماه، شرکت آهن و فولاد ارفع و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23347

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.