• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شاخص بورس خیال افزایش ندارد

  • کد خبر : 34203
  • 29 آبان 1402 - 9:29
شاخص بورس خیال افزایش ندارد
بازار سرمایه امروز دوشنبه 29 آبان ماه، همچنان به روند نزولی خود ادامه داد و شاخص کل بورس با بیش از هشت هزار واحد کاهش، به دو میلیون و ۱۷ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه، همچنان به روند نزولی خود ادامه داد و شاخص کل بورس با بیش از هشت هزار واحد کاهش، به دو میلیون و ۱۷ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه کماکان شاهد روند نزولی همچون روزهای گذشته بود و شاخص بورس با کاهش هشت هزار و ۳۲۵ واحدی، روی کانال دو میلیون و ۱۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افت سه هزار و ۲۶۰ واحدی، به ۷۰۰ هزار و ۵۳۴ واحد رسید. در این بازار بالغ بر ۳۳۰ هزار معامله به ارزشی بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال انجام شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایران‌خودرو، معدنی و صنعتی گل‌گهر، مخابرات ایران و ذوب‌ آهن اصفهان، تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس بودند که همگی آن‌ها روند نزولی را نسبت به دیروز تجربه کردند.

فرابورس نیز همین روند را داشت و شاخص کل آن با کاهش ۱۳۲ واحدی، به ۲۴ هزار و ۹۵۱ واحد رسید.

تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بورس شامل سرمایه‌‌گذاری مالی سپهر صادرات، صبا فولاد خلیج فارس، پلیمر آریاساسول، ایران‌خودرو دیزل، بانک سامان، تجلی توسعه معادن و فلزات و بهمن دیزل بودند که به غیر از صبا فولاد خلیج فارس، دیگر نمادها روند نزولی را نسبت به روز گذشته داشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34203

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.