• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

گسترش همکاری‌های شرکت چندوجهی فولاد لجستیک و بانک صادرات

  • کد خبر : 26773
  • 02 شهریور 1402 - 7:24
گسترش همکاری‌های شرکت چندوجهی فولاد لجستیک و بانک صادرات
روز دوشنبه 30 مرداد ماه، در جلسه‌ای با حضور مدیران عامل بانک صادرات و شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، موضوع همکاری و توسعه روابط بین دو سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه، در جلسه‌ای با حضور مدیران عامل بانک صادرات و شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، موضوع همکاری و توسعه روابط بین دو سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، در این جلسه که به منظور افزایش همکاری و تبادل اطلاعات بین دو سازمان برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌های مشترک در حوزه صنعت فولاد و لجستیک مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. همچنین راه‌حل‌های مناسب جهت تسهیل برای توسعه ناوگان و ماشین‌آلات نیز به اشتراک گذاشته شد.

مدیران بانک صادرات در این جلسه، ضمن تاکید بر نقش موثر شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در تسهیل حوزه حمل‌و‌نقل و قدردانی از همکاری‌های چند سال گذشته، آمادگی خود را برای همکاری‌های بیشتر با این شرکت اعلام کردند.

همچنین جواد صادقی‌ مجد، مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک نیز در این جلسه ضمن تاکید کرد بر توسعه روابط با بانک صادرات، آمادگی خود را برای همکاری در زمینه‌های مختلف اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فولاد لجستیک به عنوان یک شرکت چند وجهی قادر است نقش موثری در حوزه حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای داشته باشد، از همکاران بانک صادرات دعوت کرد تا در پروژه‌ها و طرح‌های مشترک حضور فعال داشته باشند.

در پایان جلسه دو سازمان به توافقات مورد نظر خود در حوزه‌های مختلف رسیدند و قصد دارند با همکاری و تلاش مشترک، روابط خود را گسترش داده و بهبود بخشند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=26773

نوشته‌های مشابه

19اردیبهشت
«بکام» به فروش ۶۰ میلیارد تومانی دست پیدا کرد
19اردیبهشت
احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد
علی‌رغم ثبات نسبی در بازار،

احتمال افزایش قیمت طلا تقویت شد

19اردیبهشت
مدیرعامل «SKS» در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.