• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد:

آینده پایدار شرکت‌های بزرگ فولادی در گرو دانش و تکنولوژی

  • کد خبر : 42161
  • 28 اسفند 1402 - 7:10
آینده پایدار شرکت‌های بزرگ فولادی در گرو دانش و تکنولوژی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران افتتاحیه پروژه زمزم 3 که روز شنبه 26 اسفند ماه 1402 با حضور جمعی از قائم‌مقامان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان در تالار فرهنگسرای این شرکت برگزار شد، بر اهمیت تکنولوژی در آینده پایدار شرکت‌های بزرگ فولادی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران افتتاحیه پروژه زمزم ۳ که روز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از قائم‌مقامان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان در تالار فرهنگسرای این شرکت برگزار شد، بر اهمیت تکنولوژی در آینده پایدار شرکت‌های بزرگ فولادی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی در این مراسم بیان کرد: این شرکت در حالی فعل توسعه و خواستن را در سال ۱۴۰۲ به انجام رساند که آینده پایداری شرکت‌های بزرگ فولادی، در گرو تکنولوژی و حرکت به سوی بازار است.

وی افزود: با توجه به استهلاک ماشین‌آلات در این شرکت، بیشترین بار فشار بر دوش نیروی انسانی قرار می‌گیرد. افتتاح این پروژه، شروع راه توسعه شرکت فولاد خوزستان است و از سال ۱۳۹۸ تاکنون، شیطنت‌های بسیاری صورت گرفت که این پروژه به ثمر ننشیند اما این پروژه در سطح بالای ۹۰ درصد توان خود در حال کار است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به تاثیرگذاری تمام کارکنان در به سرانجام رسیدن پروژه زمزم ۳، اظهار داشت: برگزاری چنین جشن‌هایی برای این است که بگوییم ما یک گروه هستیم و جا دارد از مدیران پیشین و معاونان و مدیران فعلی پروژه تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در پایان جا دارد از معاونت‌های مالی و اقتصادی، حقوقی، طرح و توسعه، منابع انسانی و بهره‌برداری تقدیر و تشکر کنیم که با تلاش آن‌ها، پروژه به ثمر رسید. ‌در بخش دوم از برگزار‌کنندگان مراسم افتتاحیه پروژه از جمله واحدهای بازرسی و نظارت، حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، روابط عمومی، خدمات و امور اجتماعی، ترافیک و به خصوص پروژه‌ها تشکر می‌کنیم.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سرمایه فولاد خوزستان، نیروی انسانی این شرکت است و در این راستا سعی کرده‌ایم تا حد امکان دغدغه کارکنان را کاهش دهیم؛ همچنین امیدواریم سال جدید، سالی سرشار از سلامتی و توفیق برای کارکنان شرکت فولاد خوزستان باشد.

محمد نیکوکار، قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه نیز در این مراسم عنوان کرد: پروژه زمزم ۳، یکی از بهترین پروژه‌های اجرا شده در شرکت فولاد خوزستان محسوب می‌شود. ویژگی نخست، اجرای آن در مدت زمان کوتاه نسبت به دیگر پروژه‌های احیایی در شرکت و وسعت و بزرگی آن است زیرا با افتتاح این پروژه، شرکت نسبت به وارد کردن آهن اسفنجی بی‌نیاز می‌شود. راه‌اندازی بدون نقص این پروژه، از دیگر ویژگی‌های آن است که جا دارد از مدیرعامل و تمامی معاونت‌های شرکت تقدیر و تشکر کنیم.

محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری آیین افتتاح پروژه زمزم ۳ و استقبال آبرومند از رئیس جمهور کشور، ثمره تلاس تمامی کارکنان شرکت است.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در بازدید از پروژه زمزم ۳ به این نکته اشاره کرد که کارکنان شرکت فولاد خوزستان فعل توانستن را صرف کردند و شعار ما توانستیم را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42161

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.