• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس به کانال یک میلیون واحد برگشت

  • کد خبر : 23941
  • 31 تیر 1402 - 11:28
بورس به کانال یک میلیون واحد برگشت
شاخص کل بورس که در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته توانسته بود وارد کانال دو میلیون واحد شود، طی معاملات امروز شنبه 31 تیر ماه با کاهش بیش از ۳۳ هزار واحد، وارد کانال یک میلیون واحد شد.

شاخص کل بورس که در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته توانسته بود وارد کانال دو میلیون واحد شود، طی معاملات امروز شنبه ۳۱ تیر ماه با کاهش بیش از ۳۳ هزار واحد، وارد کانال یک میلیون واحد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس با ۳۳ هزار و ۲۸۰ واحد کاهش، تا رقم یک میلیون و ۹۸۳ هزار واحد سقوط کرد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش ۱۲ هزار و ۶۰۷ واحد، تا رقم ۶۹۹ هزار و ۹۳۵ واحد سقوط کرد. در این بازار ۳۲۸ هزار معامله به ارزشی ۴۰ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

طی معاملات امروز شنبه ۳۱ تیر ماه، ۸۵ درصد نمادهای بورسی منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۳۰۶ واحد کاهش، تا رقم ۲۶ هزار و ۳۵۰ واحد نزول کرد. معامله‌گران این بازار ۲۲۳ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال انجام دادند.

۸۱ درصد از نمادهای بورسی منفی بودند که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، سرمایه‌‌گذاری صبا تامین و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=23941

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.