• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس درجا زد

  • کد خبر : 35991
  • 21 آذر 1402 - 10:18
بورس درجا زد
بازار سرمایه به روند کم‌نوسان خود در هفته اخیر ادامه داد؛ به طوری که امروز سه‌شنبه 21 آذر ماه، شاخص کل یک هزار و ۲۹۳ واحد کاهش یافت و به عدد دو میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه به روند کم‌نوسان خود در هفته اخیر ادامه داد؛ به طوری که امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه، شاخص کل یک هزار و ۲۹۳ واحد کاهش یافت و به عدد دو میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲، بورس اوراق بهادار تهران همانند سه روز کاری گذشته با ثبات نسبی همراه بود؛ به طوری که شاخص کل با افت یک هزار و ۲۹۳ واحدی، به دو میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۶۶ واحد رسید.

در مقابل، شاخل کل هم‌وزن یک هزار و ۹۹۴ واحد افزایش یافت و روی کانال ۷۵۲ هزار و ۱۱۹ واحد ایستاد.

در پایان معاملات، ۳۷۸ هزار و ۷۰۰ معامله به ارزش پنج هزار و ۵۵۶ میلیارد تومان انجام شد که تقریبا با میزان معاملات پنج هزار و ۵۰۵ میلیارد تومانی روز گذشته در یک محدوده قرار داشت.

«اخابر»، «حکشتی»، «شپنا» و «فارس»، بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند که به جز «اخابر»، سایر نمادها منفی شدند. «شیران»، «ثشاهد»، «ثبهساز»، «خگستر» و «وبصادر» نیز به ترتیب نمادهای پرتراکنش بازار بورس بودند.

امروز سه‌شنبه ۲۱ آذر ماه، شاخص کل فرابورس نیز ۷۰ واحد کاهش یافت که رقم ناچیزی محسوب می‌شود و به عدد ۲۶ هزار و ۲۶۶ واحد رسید. در این بازار، ۲۳۹ هزار و ۷۴ معامله به ارزش چهار هزار و ۵۷۲ میلیارد تومان صورت گرفت.

«انتخاب»، «کگهر»، «آریا»، «زاگرس» و «هرمز»، از نمادهای تاثیرگذار و «کرومیت»، «کرمان»، «فصبا»، «ثغرب» و «کمرجان»، از نمادهای پرتراکنش فرابورس بودند.

بازار سرمایه پس از رشدی که از یکشنبه دو هفته قبل آغاز کرد و تا چهارشنبه هفته گذشته ادامه یافته بود، از ابتدای هفته جاری به ثبات رسیده و نوسانات اندکی را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35991

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.