• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
در آخرین یکشنبه 1402،

بورس سطح حمایت را پس گرفت

  • کد خبر : 42127
  • 27 اسفند 1402 - 9:53
بورس سطح حمایت را پس گرفت
روز یکشنبه 27 اسفند ماه 1402، بازار سرمایه با افزایش همراه شد و شاخص کل با رشد ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲، بازار سرمایه با افزایش همراه شد و شاخص کل با رشد ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحدی، به رقم دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار بورس بعد از افت خفیف روز گذشته، امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه افزایش پیدا کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در دومین روز آخرین هفته امسال، ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحد افزایش یافت و به عدد دو میلیون و ۱۶۰ هزار و ۴۸۶ واحد رسید. بدین ترتیب بازار بورس حمایت دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد را که روز گذشته از دست داده بود، مجددا پس گرفت.

شاخص هم‌وزن نیز با رشد سه هزار و ۵۸۴ واحد، به رقم ۷۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. تعداد معاملات بورس بیش از ۲۹۱ هزار فقره به ارزش هفت هزار و ۹۰ میلیارد تومان بود.

«فولاد»، «فملی»، «وغدیر» و «وبملت»، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. «خودرو»، «وپارس»، «وبصادر» و «فملی» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که به جز «وپارس»، سایر نمادها سبز شدند.

شاخص فرابورس نیز ۲۱۱ واحد افزایش یافت و به ۲۵ هزار و ۶۸ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۵۹ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار میلیارد تومان انجام شد.

«آریا»، «وسپهر»، «زاگرس» و «خاور»، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند. «بیوتیک»، «آردینه»، «فصبا» و «وسپهر» نیز از نمادهای پرتراکنش بودند که به جز «بیوتیک»، سایر نمادها سبز به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=42127

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.