• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

دومین همایش برترین‌های بورس کالای ایران برگزار شد

  • کد خبر : 19421
  • 02 خرداد 1402 - 6:16
دومین همایش برترین‌های بورس کالای ایران برگزار شد
روز دوشنبه اول خرداد ماه 1402، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر اقتصاد و جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی برگزار شد.

روز دوشنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۲، دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران با حضور وزیر اقتصاد و جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان دولتی و خصوصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین»، در دومین همایش تجلیل از برترین‌‎های بورس کالا که با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، سید مهدی نیازی، سرپرست وزارت صمت، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و سید جواد جهرمی، مدیرعامل بورس کالای ایران برگزار شد، لوح تقدیر این همایش به امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به عنوان یکی از برترین شرکت‌ها به جهت عرضه بیش از هشت میلیون تن انواع محصولات زنجیره فولاد در این بازار طی سال گذشته اهدا شد.

در این مراسم همچنین از مجتبی مهری‌نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع با اهدا لوح و تندیس تجلیل به عمل آمد.

لوح و تندیس این رویداد به پاس اقدامات موثر شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان حامی و مدافع شفافیت و عدالت در بازار هم‌سو با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، به علی رستمی، مدیرعامل این شرکت تقدیم شد.

در این همایش شرکت فولاد مباركه به عنوان شركت برتر بورسی در بخش تالار محصولات صنعتی ایران معرفی شد و از محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل این شرکت تجلیل به عمل آمد.

شرکت سنگ آهن گهرزمین در این همایش، موفق به کسب رتبه برتر شد.  این تجلیل به پاس اقدامات گهرزمین به عنوان حامی و مدافع شفافیت و عدالت در بازار هم‌سو با سیاست‌های کلان اقتصاد کشور صورت پذیرفت.

شرکت فولاد خوزستان در این همایش در بخش تالار صنعتی، پس از فولاد مبارکه و شرکت ملی مس، در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت بزرگ‌ترین عرضه‌کننده محصولات در بورس از نظر ارزش کالا است و پیش از این نیز رتبه‌ نخست شرکت‌های تامین‌کننده‌ شمش فولادی را در اردبیهشت ماه سال جاری از آن خود کرده بود.

در این همایش همچنین از شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان برترین شرکت بورسی تقدیر به عمل آمد و مهدی کوهی، مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی، تندیس شرکت برتر بورسی را دریافت کرد.

در این آیین از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان شرکت برتر بورسی در محصولات معدنی و به عنوان همراهان شفافیت در اقتصاد ایران با اهدای تندیس ویژه، تجلیل شد و از ایمان عتیقی، مدیرعامل این شرکت تقدیر به عمل آمد.

 انتهای پیام//
لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19421

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.