• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شاخص بورس بر مدار رشد

  • کد خبر : 35128
  • 11 آذر 1402 - 10:07
شاخص بورس بر مدار رشد
امروز شنبه 11 آذر ماه 1402، شاخص کل بازار سرمایه پنجمین رشد متوالی خود را سپری کرد و با ۲۷ هزار و ۴۳۲ واحد افزایش، به رقم دو میلیون و ۸۷ هزار واحد رسید.

امروز شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بازار سرمایه پنجمین رشد متوالی خود را سپری کرد و با ۲۷ هزار و ۴۳۲ واحد افزایش، به رقم دو میلیون و ۸۷ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار سرمایه در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفته است. از روز یکشنبه پنجم آذر ماه، شاخص بورس اوراق بهادار تهران مثبت شد و تا امروز این روند ادامه پیدا کرد. امروز شنبه ۱۱ آذر ماه، شاخص کل ۲۷ هزار و ۴۳۲ واحد رشد پیدا کرد و در کانال دو میلیون و ۸۷ هزار و ۷۷۷ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش هشت هزار و ۷۳ واحد، به رقم ۷۲۸ هزار و ۷۱۸ واحد رسید. در بازار بورس تهران، ۴۵۹ هزار و ۱۷۳ فقره معامله به ارزش ۶ هزار و ۶۰۹ هزار میلیارد تومان انجام شد.

نمادهای «فولاد»، «فملی»، «ومعادن»، «شستا»، «وبملت»، «شبندر» و «شپنا»، بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند. «خگستر»، «فولاد»، «شستا»، «خودرو»، «ذوب» و «ثشاهد»، از جمله نمادهای پرتراکنش بودند که همگی با رنگ سبز به کار خود پایان دادند.

از طرفی وضعیت بازار فرابورس نیز مناسب بود؛ به طوری که شاخص کل ۲۸۰ واحد افزایش یافت و به ۲۵ هزار و ۵۹۱ واحد رسید. در این بازار ۲۷۳ هزار و ۱۱۱ فقره معامله به ارزش ۶ هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان انجام شد.

«خاور»، «انتخاب»، «آریا»، «شگویا»، «وسپهر»، «فرز» و «تجلی»، از جمله نمادهای تاثیرگذار و همچنین «فصبا»، «کرومیت»، «خاور»، «کرمان»، «بمولد»، «وسپهر» و «فرز»، از جمله نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35128

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.