• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

شاخص بورس صعودی باقی ماند

  • کد خبر : 25105
  • 15 مرداد 1402 - 11:09
شاخص بورس صعودی باقی ماند
طی معاملات امروز یکشنبه 15 مرداد ماه، شاخص کل بورس توانست روند صعودی خود را حفظ کند؛ در حالی که شاخص کل فرابورس روند نزولی به خود گرفت.

طی معاملات امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه، شاخص کل بورس توانست روند صعودی خود را حفظ کند؛ در حالی که شاخص کل فرابورس روند نزولی به خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۶ هزار و ۹۹۳ واحد افزایش، تا رقم دو میلیون و ۴۰ هزار واحد صعود کرد.

این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن، ۷۶۵ واحد کاهش یافت و در رقم ۷۱۷ هزار و ۱۳ واحد ایستاد. در این بازار ۳۶۴ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال انجام شد.

پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۱۰۳ واحد کاهش، تا رقم ۲۶ هزار و ۵۴۱ واحد نزول کرد. در این بازار ۲۲۳ هزار معامله انجام شد که ۵۱ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول و گروه انتخاب الکترونیک آرمان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=25105

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.