• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
برای سومین روز متوالی در هفته جاری،

چراغ بورس همچنان سبز باقی ماند

  • کد خبر : 34935
  • 07 آذر 1402 - 11:44
چراغ بورس همچنان سبز باقی ماند
بازار سرمایه برای سومین بار در هفته جاری مثبت شد و امروز سه‌شنبه هفتم آذر ماه 1402، شاخص کل با پنج هزار و ۸۲۸ واحد افزایش، به عدد دو میلیون و ۳۱ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه برای سومین بار در هفته جاری مثبت شد و امروز سه‌شنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۲، شاخص کل با پنج هزار و ۸۲۸ واحد افزایش، به عدد دو میلیون و ۳۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار بورس اوراق بهادار تهران برای سومین بار در هفته جاری، با چراغ سبز سبز به کار خود پایان داد.

امروز سه‌شنبه هفتم آذر ماه، شاخص کل پنج هزار و ۸۲۸ واحد رشد پیدا کرد و در رقم دو میلیون و ۳۱ هزار و ۹۰۳ واحد ایستاد. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۱۲۵۶ واحد به عدد ۷۱۲ هزار و ۷۴ واحد رسید؛ ضمن اینکه ۳۵۴ هزار و ۲۹۴ معامله به ارزش ۶ هزار و ۴۶۸ میلیارد تومان انجام شد.

 «اخابر»، «فارس»، «رمپنا»، «تاپیکو»، «همراه» و «فولاد»، بیشترین تاثیر مثبت و «فملی» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند. «سصفها»، «اخابر»، «تکاردان»، «کترام»، «خزامیا»، «ذوب» و «وبملت» نیز از جمله نمادهای پرتراکنش بودند که به جز «تکاردان» و «کترام»، سایر نمادها مثبت شدند.شاخص کل بازار فرابورس اما برخلاف بازار بورس، ۳۶ واحد کاهش یافت و به عدد ۲۵ هزار و ۱۱۶ واحد رسید. بخشی از این کاهش به تخصیص سهام حق تقدم «وسپهر» مربوط می‌شد که به فشار فروش در این نماد منجر شد و نهایتا فرابورس را دچار افت کرد. در این بازار ۲۸۷ هزار و ۶۴۴ معامله به ارزش ۸۱ هزار و ۳۴۷ میلیارد تومان انجام شد.

«آریا»، «وهور»، «کگهر» و «انتخاب»، بیشترین تاثیر مثبت و «وسپهر»، «فصبا» و «فجهان»، بیشترین تاثیر منفی را در فرابورس داشتند. «کرومیت»، «فصبا»، «کرمان»، «وسپهر»، «نطرین»، «فرابورس ایران» و «بمولد»، از جمله نمادهای پرتراکنش فرابورس محسوب شدند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34935

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.