• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

کاهش ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 35691
  • 18 آذر 1402 - 10:09
کاهش ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
بازار سرمایه در روز شنبه 18 آذر ماه 1402 منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با افت ۱۰ هزار و یک واحدی، به عدد دو میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید.

بازار سرمایه در روز شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲ منفی شد؛ به طوری که شاخص کل با افت ۱۰ هزار و یک واحدی، به عدد دو میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز هفته با افت مواجه شد و شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و یک واحد کاهش، به دو میلیون و ۱۶۱ هزار واحد رسید. این دومین روز کاری منفی بورس پس از چهارشنبه هفته گذشته محسوب می‌شود؛ در حالی که از یکشنبه دو هفته قبل تا همین روز بازار مثبت شده بود.

امروز شاخص کل هم‌وزن نیز دو هزار و ۶۳۷ واحد افت پیدا کرد و به ۷۴۴ هزار و ۶۵۸ واحد رسید. در این بازار، ۴۰۱ هزار و ۹۰ معامله به ارزش پنج هزار و ۶۱ میلیارد تومان انجام شد.

«فولاد»، «جم»، «شستا»، «حکشتی»، «خودرو»، «فارس» و «رمپنا»، بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند که به جز «جم»، سایر نمادها منفی شدند. «خگستر»، «فولاد»، «ثشاهد»، «شستا»، «ذوب»، «خودرو» و «حکشتی» نیز از جمله نمادهای پرتراکنش بودند.

بازار فرابورس اما ۳۳ واحد افزایش یافت و شاخص کل فرابورس به ۲۶ هزار و ۲۳۰ واحد رسید؛ همچنین ۲۶۶ هزار و ۸۱۹ معامله به ارزش چهار هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان در این بازار انجام شد.

«کگهر»، «انتخاب» و «فصبا»، از نمادهای مثبت تاثیرگذار و در مقابل «آریا»، «هرمز»، «زاگرس» و «خاور»، از جمله نمادهای منفی تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند. «فصبا»، «کمرجان»، «کرومیت» و «وسپهر» نیز از نمادهای پرتراکنش فرابوس محسوب شدند که همگی مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=35691

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.