• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«کچاد» همچنان در لیست برترین‌های بورس کالا

  • کد خبر : 32303
  • 08 آبان 1402 - 6:53
«کچاد» همچنان در لیست برترین‌های بورس کالا
در هفته منتهی به پنجم آبان ماه 1402، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو در رتبه ششم در میان 10 شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا ایستاد.

در هفته منتهی به پنجم آبان ماه ۱۴۰۲، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو در رتبه ششم در میان ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، در هفته منتهی به پنجم آبان ماه ۱۴۰۲، شرکت معدنی و صنعتي چادرملو «كچاد» با فروش ۱۶۰ هزار تن گندله، كنسانتره سنگ‌آهن و شمش بلوم به ارزش ۹۳۸ ميليارد تومان، رتبه ششم در بین ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا را کسب کرد.

آمار معاملات بازار فيزيكی بورس كالاي ايران نشان می‌دهد كه در هفته چهارم مهر ماه امسال، ۳۸۲ شركت محصولات خود را در تالارها و بازار فرعی كالا عرضه كردند كه به معامله دو ميليون و ۷۸۷ هزار تن انواع كالا و محصول به ارزش ۲۶ هزار و ۷۰۰ ميليارد تومان منتهی شد.

ارزش معاملات ۱۰ شركت برتر، ۱۲ هزار و ۲۳۲ ميليارد تومان برآورد شد که شرکت معدنی و صنعتي چادرملو با فروش ۱۶۰ هزار تن محصول زنجیره فولاد به ارزش ۹۳۸ ميليارد تومان، رتبه ششم در بین ۱۰ شرکت برتر بازار فیزیکی بورس کالا را کسب کرد.

بورس كالای ايران، برترين‌های این تالار صنعتی در هفته منتهی به پنجم آبان ماه را بر اساس ارزش فروش شركت‌ها در بازار فيزيكی اعلام کرد.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=32303

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.