• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بورس آذر ماه ۱۴۰۲ را کاهشی آغاز کرد

  • کد خبر : 34620
  • 04 آذر 1402 - 9:44
بورس آذر ماه ۱۴۰۲ را کاهشی آغاز کرد
امروز شنبه چهارم آذر ماه 1402، بازار سرمایه پس از آنکه در ساعات اولیه با افزایش مواجه شد، در ادامه روند کاهشی به خود گرفت و نهایتا شاخص کل با دو هزار و ۳۱۴ واحد کاهش، به دو میلیون و ۲۰ هزار واحد رسید.

امروز شنبه چهارم آذر ماه ۱۴۰۲، بازار سرمایه پس از آنکه در ساعات اولیه با افزایش مواجه شد، در ادامه روند کاهشی به خود گرفت و نهایتا شاخص کل با دو هزار و ۳۱۴ واحد کاهش، به دو میلیون و ۲۰ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از ایسنا، بازار بورس اوراق بهادار تهران پس  از دو روز کاری آخر هفته قبل که با رشد همراه بود، اولین روز هفته آذر ماه ۱۴۰۲ را کاهشی آغاز کرد.

امروز شنبه چهارم آذر ماه، شاخص کل دو هزار و ۳۱۴ واحد کاهش یافت و در عدد دو میلیون و ۲۰ هزار و ۱۷ واحد ایستاد. این در حالی است که در ساعات اولیه، نماگر بازار سرمایه رو به بالا بود اما در ادامه با مقداری فشار فروش مواجه شد و نهایتا منفی به کار خود پایان داد.

شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۴۹۳ واحد کاهش پیدا کرد و به ۷۰۵ هزار و ۷۳۱ واحد رسید. در این بازار، ۳۲۱ هزار و ۸۴۷ معامله به ارزش چهار هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان در بازار بورس صورت گرفت.

«فولاد»، «اخابر»، «شستا»، «شتران»، «شپنا»، «نوری» و «شبندر»، بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند که به جز «اخابر» و «نوری»، سایر نمادها قرمز شدند.

همچنین «ثامان»، «کترام»، «های‌وب»، «سصفها»، «کسرا»، «شستا» و «خسگتر»، نمادهای پرتراکنش بازار بودند که به جز «ثامان» و «های‌وب»، بقیه نمادها منفی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=34620

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.