• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
به همت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز؛

آبگیری دریاچه مصنوعی مجموعه شهید سلیمانی آغاز شد

  • کد خبر : 14599
  • 22 اسفند 1401 - 4:23
آبگیری دریاچه مصنوعی مجموعه شهید سلیمانی آغاز شد
طی مراسمی با حضور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و جمعی از مسئولان شهرستانی، آبگیری دریاچه مصنوعی مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و جمعی از مسئولان شهرستانی، آبگیری دریاچه مصنوعی مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل این مجتمع در مراسم آبگیری دریاچه مصنوعی مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهید سلیمانی آنچه رخ داده است را نتیجه یک هم‌دلی همراه با اراده راستین بین ارکان شهرستان نی‌ریز و مجتمع فولاد غدیر نی ریز دانست و ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولان شهرستان، بیان کرد: ما تلاش کردیم که مردم بدانند اگر جایی هم‌دلی صورت بگیرد، هر اتفاق مبارکی رقم خواهد خورد.

وی همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های هیئت مدیره و سهام‌داران مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در راستای انجام اقدامات اثرگذار در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان نی‌ریز به‌طور ویژه قدردانی کرد و افزود: گذشت از حق‌ آبه مجتمع فولاد غدیر نی ریز از سد چشمه عاشق برای آب‌رسانی به روستاهای محروم منطقه و تکمیل مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهید سلیمانی از منابع شرکت علی رغم تغییراتی که در قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت، از جمله موضوعات مهمی بود که هیئت مدیره و سهام‌داران محترم با نگاه توسعه‌ گرایانه نه تنها موجب متوقف شدن این پروژه‌ها نشدند بلکه با حمایت خود به تکمیل و بهره‌برداری از این‌ گونه اقدامات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کمک کردند.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز حضور معنوی شهید سلیمانی را یکی از مهم‌ترین عوامل تکمیل پروژه در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت دانست و عنوان کرد: پس از لطف پروردگار و همت ویژه همکاران در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، دعای خیر این مرد بزرگ بدرقه راه ما بوده است. به برکت نام این شهید بزرگوار، اراده ما بر این تعلق گرفت که از آذر ماه ۱۴۰۰ تاکنون این پروژه تکمیل شود و به عنوان یک الگوی عملیاتی و انقلابی مورد استفاده مردم نی‌ریز قرار بگیرد.

فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم از اهمیت وجود صنعت در مناطق محروم سخن گفت و با اشاره به برکات حضور مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برای شهرستان نی ریز، از زحمات و تلاش‌های محسن مصطفی‌پور به عنوان مدیرعامل موفق این مجتمع تقدیر کرد و اظهار داشت: مدیریت ارشد مجتمع تلاش کرد که محدودیت ها را به فرصت تبدیل کند و با رویکرد هم‌دلی با نماینده و مسئولان شهرستان، خدمات ارزشمندی را برای مردم شریف نی‌ریز به ارمغان آورد.

وی ضمن انتفاد از عدم اجرای تعهدات وزارت بهداشت مبنی بر تخصیص دستگاه «MRI» به شهرستان نی‌ریز علی‌رغم اجرای کامل تعهدات مجمتع فولاد غدیر نی‌ریز برای خرید، ابراز امیدواری کرد که این مجتمع همان گونه که در موضوع خرید دستگاه «MRI» برای شهرستان نی‌ریز پای کار آمد، در سایر مسائل مربوط به حوزه سلامت از جمله تبدیل بیمارستان شهدا به یک مرکز تخصصی درمانی، بسیاری از مشکلات مردم شهرستان نی‏‌ریز و شهرستان‌های هم‌جوار را در حوزه سلامت حل کند.

حامد فرغت، شهردار نی‌ریز نیز در این مراسم گزارشی از فرایند اجرای پروژه را ارائه کرد و با اشاره به پیشرفت چشمگیر پروژه مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهید سلیمانی در مدت زمان حضور مدیریت جدید مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، خاطرنشان کرد: این عشق، علاقه و ارادت مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مردم شهرستان بود که ورای تمام قوانین و حتی با استفاده از منابع داخلی شرکت، این پروژه بزرگ را به نتیجه رساند.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=14599

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.