• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

آغاز عملیات مغزه‌گیری اکتشافی در محدوده پلی‌متال درح

  • کد خبر : 20048
  • 09 خرداد 1402 - 7:14
آغاز عملیات مغزه‌گیری اکتشافی در محدوده پلی‌متال درح
مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از آغاز عملیات حفاری مغزه‌گیری در محدوده پلی متال درح با استقرار دستگاه حفاری و انجام سکوسازی‌های اولیه خبر داد.

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از آغاز عملیات حفاری مغزه‌گیری در محدوده پلی‌متال درح با استقرار دستگاه حفاری و انجام سکوسازی‌های اولیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی مجتمع معدنی خراسان جنوبی، علیرضا جلالیان بیان کرد: با تسریع فعالیت‌های اکتشافی در محدوده‌های معدنی استان خراسان جنوبی و پس از شروع فعالیت‌های اکتشافی در محدوده‌های گودکان، آبگرم و جنوب بیشه، عملیات اجرایی حفاری مغزه‌گیری در محدوده پلی‌متال درح آغاز شده است.

وی مطرح کرد: از ابتدای سال جاری در محدوده‌های اکتشافی تابعه این مجتمع اعم از تارگت یک هیرد، آهن بیشه، جنوب بیشه، گودکان و آبگرم بیش از سه هزار متر حفاری مغزه‌گیری صورت گرفته است.

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی عنوان کرد: محدوده اکتشافی درح با وسعت ۱۷.۶۷ کیلومتر مربع در ۱۴۵ کیلومتری جنوب شرق بیرجند و در شهرستان سربیشه واقع شده است.

جلالیان در پایان یادآور شد: مجتمع معدنی خراسان جنوبی در هشت محدوده معدنی دارای پروانه اکتشاف است که از این تعداد در حال حاضر در چهار محدوده، فعالیت‌های اکتشافی توسط پیمانکاران در حال انجام است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=20048

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.