• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ارفع ۲۶۴ تومان سود تقسیم کرد

  • کد خبر : 19702
  • 04 خرداد 1402 - 8:54
ارفع ۲۶۴ تومان سود تقسیم کرد
روز چهارشنبه سوم خرداد ماه 1402، تقسیم سود 264 تومانی به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام آهن و فولاد ارفع توسط سهام‌داران تصویب شد.

روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲، تقسیم سود ۲۶۴ تومانی به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام آهن و فولاد ارفع توسط سهام‌داران تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «فلزات آنلاین» و به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد ارفع، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام آهن و فولاد ارفع با حضور بیش از ۹۳ درصد از سهامداران برگزار شد. در این نشست تقسیم سود ۲۶۴ تومانی به ازای هر سهم به تصویب مجمع رسید که این رقم معادل ۸۵ درصد از سود حاصله در سال مالی ۱۴۰۱ است.

 شرکت آهن و فولاد ارفع در جمع سهام‌دارانی که به صورت حضوری و آنلاین در نشست حضور داشتند، گزارشی از دستاوردهای سال ۱۴۰۱ را به سمع و نظر حاضران رساند.

ارفع در سال ۱۴۰۱، ۷۸۲ هزار تن شمش تولید کرد؛ در حالی که محدودیت‌های مربوط به کمبود انرژی، تولید این محصول را ۷۳ هزار تن کاهش داد. این محدودیت‌ها ۷۲ روز از کل سال ۱۴۰۱ گریبانگر ارفع بود که البته با ذخیره آهن اسفنجی، این زمان به ۲۷ روز تعدیل شد.

شرکت آهن و فولاد ارفع در ارائه اطلاعات از عملکرد خود تعداد سهام را در زمان برگزاری مجمع در سال‌های منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۱۲ میلیارد سهم عنوان کرد. سود واقعی هر سهم در سال ۱۴۰۱ برابر با سه هزار و ۱۱۷ ریال، در سال ۱۴۰۰ برابر با یک هزار و ۶۸۱ ریال و در سال ۱۳۹۹ برابر با دو هزار و ۱۹۷ ریال بود.

این شرکت سود انباشته خود در ابتدای سال ۱۴۰۱ را ۲۳ میلیارد و ۱۰۱ هزار و ۴۲۴ ریال و سود خالص را ۳۷ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۵۸۱ ریال عنوان کرد.

شرکت آهن و فولاد ارفع برای سال ۱۴۰۲، ۱۵ پروژه‌ زیرساختی، توسعه‌ای و بهینه‌سازی در دست دارد؛ مشارکت در پروژه آهن اسفنجی رهام پارس، اجرای مطالعات امکان‌سنجی پروژه نورد SBQ، افزایش راندمان و ظرفیت تصفیه‌خانه سیاهکوه و مشاوره تاسیس نیروگاه برق شماری، از برجسته‌ترین این پروژه‌ها هستند.

علاوه‌براین، طراحی، تامین و اجرای خطوط ریلی منطقه فولادی اردکان، احداث مسیر جدید خط ۲۳۰ کیلوولت، فعالیت‌های تکمیلی پروژه مخزن محصول دوم، پروژه‌های قرارداد فعالیت‌های عمرانی و سیستم تزریق اکسیژن به واحد احیا مستقیم، از جمله پروژه‌هایی است که ارفع در دست اجرا دارد.

ارفع همچنین اعلام کرد که در سال مالی ۱۴۰۱، ۱۲۸ هزار و ۳۳۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال شمش فولادی در بازارهای داخلی و خارجی فروخته است. فروش داخلی ارفع در این سال ۴۵ درصد و فروش خارجی آن در سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است. کل فروش نیز از ۳۴ درصد رشد سالانه برخوردار بوده است.

انتهای پیام//

لینک کوتاه : https://felezatonline.ir/?p=19702

نوشته‌های مشابه

05اردیبهشت
تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»
علی‌رغم اعمال تحریم‌های ظالمانه حاصل شد؛

تحقق ظرفیت اسمی زمزم ۳ همگام با رشد درآمد «فخوز»

05اردیبهشت
جلسه معارفه کارکنان جدید شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد
05اردیبهشت
شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت
در پایان هفته ابتدایی اردیبهشت 1403،

شاخص بورس بیش از یک هزار واحد افزایش یافت

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.